KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, July 10, 2011

KEENAKAN GCB...HEHEHE...JANGAN JELES..


Salam sejahtera semua rakan-rakan blogger.

Enaknya GCB ni. Ayam panggang sungguh manis. Puas betul melantaknya... Ini bukan saya cakap, mulut, lidah dan perut yang menterjemahkan dalam otak saya.

Tapi pada masa memang saya akui keenakan GCB ni. Macam mana dorang bleh buat GCB ni seenak begini? Saya pun tak tau tapi saya suka.. Ehh... Mulut, lidah dan perut saya suka. Hehe...

Sekarang saya sedang terbongkang kekenyangan. Perut saya dah stop menyanyi lagu tema mcd dah. Sekarang tengah menyanyi lagu tema 'Lagi Best' plak. Takkanlah... Tidaakkk!!! Takkan nak suruh saya telan MyVi Edisi Lagi Best plak... Hehehe... (perut saya yang senyum sinis)..

Wassalam.

-NASZ-

Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

7 comments:

  1. hahah. aye jeles dgn anda. nk satu!!

    ReplyDelete
  2. dh mkn dh...ska roti dia..lembut ja...tp ayam dia mmg sdp tp byk lemak ja...

    ReplyDelete
  3. huhhu..tgh tggu mcdelivery dtg ni..order GCB gak..hadoiii, tgk gambar bro, seyes tak sabar giler nk makan.. tggu dh 15 minit nih..service 45 minit..huhuh...

    ReplyDelete