Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, July 25, 2011

KALAU KORANG SAYANGKAN DIA, KORANG MESTI ...

Credit Google

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Saya minta maaf sebab entry hari ini banyak berkisar tentang perasaan. Hahaha... Cuma ini antara cara saya nak pujuk hati saya. Saya yakin semua orang pernah ada orang tersayang tak kiralah ibu bapa, adik beradik, kekasih, suami isteri dan macam-macam lagi. Kan? Kalau ada yang tak pernah sayang sesape dalam dunia ni, mungkin dia terlupa or buat-buat lupa kot?

Bila kita sayangkan seseorang, kita mesti nak tengok dia bahagia walaupun dia bukan dengan kita kan? Kadang-kadang kita sanggup lepaskan dia untuk orang yang lebih baik dari diri kita. Kita mesti nak dia sentiasa gembira. Kan? Hahaha... Tapi, kita macam mana plak? Makan hati berulamkan jantung pisang yang dah hampir expired? Jawapannya simple je. Itu pilihan kita. Kita yang sanggup lepaskan dia untuk yang lebih baik. So, itulah yang kita dapat. Cuma perlukan masa untuk ok balik la. Kan?

Kalau korang sayangkan dia, korang mesti buat apa? Kalau dia tak dapat bersama korang.

Cuba korang kongsi sama-sama.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

12 comments:

  1. lepaskan jek si dia dan sekiranya si dia dtg balik bermakna dia lah yg terbaik utk kita...

    ReplyDelete
  2. entahlah, masing2 hati susah nak duga, tapi kakak ada pengalaman yg paling pahit tentang cinta, aaa...jangan salah faham pulak, bukan cinta yg terlanjur ek...hihi

    ReplyDelete
  3. huhu.. lepas jer lah abg nasz... nak wat macmna dia lebih layak ngan org len... saya akan tunjuk, tanpa dia saya lebih kuat, tanpa dia saya lebih hebat... pernah abg nasz... saya putus cinta sebab saya tahu dia ada yang len... saya buat derk jer... saya tumpu pada study.. and sem tuh saya dapat 3.95... huhu... saya amik 7 subject semua A 1 jer A-... itulah kekuatan bila saya biar dia pergi..:)

    ReplyDelete
  4. entah eh..kalau saya nak biasanya saya cuba je..cuba yg terbaik. tapi tak reti lah nak komen sangat. sebab husband saya kira cam 1st love..terus dapat.so tak aci lah kan..hehehe..

    ReplyDelete
  5. wah ...suke entry ni ...
    terjadi kepada ..sy sekrang nie..
    just nk kongsi ..sye biarkan takdir segalanya ..ada jodoh Insya ALLAH ADE...kita pun kene usaha gak dalam mse same dan doa :)

    ReplyDelete
  6. mgkin ada yg lbih trbaik untuk kita...

    penah jd gak cm nie...mula2mmg xleh trima...tension gila2...asa cm2 nk wat...tp bila dh lma...ok blik la hati nie...

    ReplyDelete
  7. redha ngn ap yg berlaku..mungkin ia susah pada awalnya namun insyaAllah lambat laun kte akan oke....

    pape pon hanya org yg penah melaluinyer jer yg thu pe rasanye...

    tanamkan dalam hati "let it go,,if she/he come back to u,tht means she/he yours"

    ReplyDelete
  8. mencintai tak smestinya bersatu...:)

    ReplyDelete
  9. 4 u

    http://rozatulnadia.blogspot.com/2011/07/malam-emo-sedunia.html

    ReplyDelete
  10. menyayangi tak semstinye memiliki kannn..

    even perit camne pon..kite kene terime..mungkin akan ade yang lagi baik untuk kite..

    chillax =)

    ReplyDelete
  11. entah le, taktau ape tea buat kalau psgn tea skg bukan jodoh tea. biar je kot dia buat pilihan dia sendiri. dh nama pn bukan jodoh, cr je lah org lain. hidup dgn cara sendiri. ;)

    ReplyDelete