Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, July 10, 2011

TERIMA KASIH KEPADA YANG SUDI JOIN SEGMEN SIMPLE SAYA...


Salam sejahtera semua rakan-rakan blogger.

Terima kasih saya nak ucapkan kepada semua yang join Segmen Simple : Ayat Pertama Terfikir Bila ... yang buka tak lama pun. Saja nak isi masa lapang duduk rumah sebab korang tak boleh keluar rumah disebabkan Perhimpunan "BERSIH" yang sangat bersih tu. Yang saya hairan, jalan raya tetap bersepah gak.

Saya nak tanya pendapat korang untuk menambah baik segmen simple saya pada masa akan datang. Pendapat korang amat dihargai. Korang boleh kritik dan sebagainya. Ini untuk menambah baikkan segmen simple yang Insya Allah saya akan buat pada masa akan datang.

Terima kasih juga saya nak ucapkan kepada Nilam Suhana sebab sudi buatkan list blogger yang join segmen simple saya ni. Jom terjah dorang di SINI. Boleh korang berkenal-kenalan sambil merapatkan tali silaturrahim kan?

Wassalam.

-NASZ-


Sila Tekan Like Jika Suka

2 comments:

  1. cam besttt je..tp x sempat joint sbb arini br terjah setelah sekian lama cuti dr blog...

    ReplyDelete
  2. tq dtg blog maira..menarik segmen nie..gd luck moga dpt sambutan..

    ReplyDelete