KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, July 30, 2011

"EXCITED"

MENARIK:



Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Sekarang saya ada di Kem PLKN Syruz. Hari ini hari last pelatih PLKN dan dorang dah boleh balik ke rumah masing-masing. Ada yang nampak excited nak balik. Ada yang sedih. Tapi kebanyakkannya excited la.

Saya datang ambil adik lelaki saya. Pasni, zaman sambung belajar plak bagi dia. Hahaha... Saya pernah masuk Kem Tentera dan baru-baru ni kena Program BTN. Berakit di Sungai Perak. Kat kem tentera, saya dah rasa macam-macam. Nanti la saya cerita.

Nak balik dah ni. Korang mesti tak bangun tidur lagi ni. Isk... Isk...

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. ooohh, ambik adik..safe journey ya!

    Eh, dah bangunlah :D

    ReplyDelete
  2. hihi. waaa. saya penah masuk plkn gak. best2~

    ReplyDelete
  3. best nye PLKN...hehe (^_^)

    ReplyDelete
  4. semoga selamat sampai ke destinasi

    ReplyDelete