KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, July 4, 2011

UCAPAN TERIMA KASIH...

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Selalunya perkara kecil kita akan selalu terlepas pandang. Saya pun mengaku kadang-kadang saya terlupa nak ucap terima kasih. Kenapa kena ucap terima kasih? Perlu ke? Dorang dibayar untuk bagi perkhidmatan pada kita kan? Buat apa nak berterima kasih plak?

Kita ucap perkataan terima kasih sebab kita hargai pertolongan yang orang lain berikan. Cuba kita letakkan diri kita di tempat dorang, pastu orang yang kita tolong langsung tak ucap terima kasih pada kita. Apa kita rasa?

Bukan kita mengharapkan imbuhan berbentuk hadiah atau duit sangat, tapi penghargaan terhadap kerja yang dilakukan. Tak ucap terima kasih pun, tak kurang pun gaji kita. Tapi kita ada budaya ketimuran yang indah.

So, di sini saya nak ucapkan jutaan terima kasih kepada rakan-rakan sudi membaca entry saya yang tak seberapa ni. Dan juga yang sudi meninggalkan komen. Saya hargai sangat-sangat.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

2 comments:

  1. tringat semalam...
    nk ke hospital...ada polis...dia tgk roadtax keta...pas2 dia ckp jlan...aku pon ucp kt dia trima ksih...hhhuhuhuhuh

    ReplyDelete
  2. yup.terima kasih tu satu penhargaann..kena slalu ringankan mulut ckp terima kasih

    ReplyDelete