KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, July 24, 2011

KEPELBAGAIAN BUDAYA NEGARA KITA...

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Lambat updated blog hari ni. Sekarang saya di Dewan Sanmarka Orang India, Hutan Melintang, Perak. Kena buka booth sempena Perayaan Masyarakat India. Tengah panas sekarang.

Di Malaysia ni kita ada bermacam-macam budaya yang unik. Saya baru lepas tengok satu acara pecahkan belanga kecil. Memang menarik dan saya tengok live.

Setiap kaum punya budaya yang berbeza tapi bila kita saling menghormati dapat memblehkan kita hidup dalam perpaduan. Budaya yang berbeza inilah membuat Negara Malaysia ini unik.

Sesape nak kongsi pengalaman menyertai atau tengok perayaan kaum lain. Ce kongsi.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. abby sambut chinese new year sbb bapak abby chinese!:))

    ReplyDelete
  2. bercampur bangsa dan budaya kan keunikan negara kita :)

    ReplyDelete
  3. tempat saya.. ada perayaan cina jew.. haha.. selalu tengok naga terbang..

    ReplyDelete
  4. kakak tak pernah tengok secara live pun

    ReplyDelete