Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, July 28, 2011

SEGMEN BOMBAY : "BOMBAY NAK TAW SUKAN KEGEMARAN AKU.."

MENARIK:

GET FUEL EFFICIENT WITH THE NEW PROTON SAGA FLX!



Nak join? Klik SINI

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Gila eh? Dah dua segmen berturut-turut saya join hari ini. Hahaha... Biarlah. Camne saya boleh tau tentang segmen Bombay ni? Tadi blogwalking blog Abby tadi terus ternampak segmen ni. Macam menarik je. So, saya ambil keputusan untuk join.

BOLA SEPAK
Sukan ni saya main masa sekolah rendah je. Suka main dengan kawan-kawan dalam hujan. Hehe.. Sebab ada air. Biasanya saya kena jadi Gol Keeper la. Tak tau nape? Mungkin saya tendang orang daripada tendang bola kot? Haha.. Lepas sekolah rendah, saya jarang main dah.

BADMINTON
Saya main badminton ni dengan kawan baik saya dulu. Masa sekolah rendah gak. Main kat belakang kedai orang. Haha.. Bukan kat badminton court. Pernah gak main masa sekolah menengah tapi selalu tak kena. Libas je kuat. Hahaha..

BASKETBALL/BOLA KERANJANG
Saya main masa saya Form 6. Saya ni memang sangat sesuai main bola keranjang ni sebab saya memang tinggi. Kawan saya yang asal dari Sabah nak ajak saya main. Mula-mula main terus seronok. Pastu, wakil rumah merah dan akhirnya menang Naib Juara untuk hari sukan sekolah saya. Kalah dengan kawan sabah saya gak. Haha.. Mana boleh anak murid lebih tok guru kan?

SOFBOL
Tak tau ejaan betul tak. Join sebab saja nak try. Last-last, masa Form 6 gak, saya dilantik jadi Penolong Jurulatih. Rasa lawak plak. Hahaha.. Tapi, best gak sebab boleh lari-lari dan tangkap bola.

Setakat ini, itu je yang saya ingat. Sekarang ni saya jarang bersukan. Raket badminton dalam kereta saya dah beli lebih 6 bulan tapi still tak guna lagi. Dasat kan? Hahaha... Suka tidur je sekarang. Bela perut.

Jom la join ramai-ramai. Best tau segmen ni.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

6 comments:

  1. dulu main sofbol gak sampai wakil daerah pastu stop... paling jauh, main ragbi sampai peringkat kelab...

    ReplyDelete
  2. terbaikla bro..samela kita sekarang, bela perut..haha..anyway thnkz sudi join segmen nie..:)

    ReplyDelete
  3. list yg join dah kuar bro..nk tgk?

    http://bombay-913.blogspot.com/2011/08/segmen-bombay-nak-taw-sukan-kegemaran_02.html

    ReplyDelete
  4. salam ziarah dari segmen bombay...

    wah bro, kita tukar nama bola sepak gi nama kaki sepak...hehehehe...

    ReplyDelete
  5. hehhe... semua zaman sekolah..:) hehhe...

    ReplyDelete