KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, July 10, 2011

PELUANG KEDUA...

Salam sejahtera semua rakan-rakan blogger.

Tak semua orang akan dapat peluang kedua. Tapi bagi yang sangat bernasib baik, dia akan dapat peluang ketiga dan seterusnya. Tapi orang yang sangat bernasib baik macam ni memang jarang sangat.

Bila dapat peluang kedua, saya nasihatkan korang jangan lepaskan. Kita dah dapat peluang untuk betulkan apa yang pernah kita buat salah. Tapi ada sesetengah orang yang tak ambil peluang dan biarkan je peluang tu pergi.

Korang kalau dapat peluang kedua, apa korang akan buat?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. kalau dapat peluangkedua tentu2 la takkan dilepaskan...
    peruntukkan sebaik mungkin.. =)

    thanx senaraikan Mb dalam blog list... =) Mb letak bang nasz lam bloggers tegar... hehe

    ReplyDelete
  2. law sya dpt peluang kedua...saya akn buat yg trbaik....

    x kan mghampakan peluang tue...

    ReplyDelete
  3. macam yg awak nasihatkan, saya tak akan lepaskan peluang kedua itu ... :)

    ReplyDelete
  4. Jom join contest ni...=)

    http://duniadalamjaket.blogspot.com/2011/07/limited-edition-10-contest-senyuman.html

    ReplyDelete