KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, July 9, 2011

BERSIH OH BERSIH...

Salam sejahtera semua rakan-rakan blogger.

Tengok berita TV3 tadi, Polis jumpa botol berisi minyak dan baju putih ditulis dengan marker hitam perkataan 'kotor'. Kata Perhimpunan 'BERSIH', tapi kenapa ada botol berisi minyak dan bersumbu? Kalau bersih patutnya benda-benda macam tu tak patut ada kan? Tak faham la saya.

Sebenarnya apa yang dorang cuba perjuangkan ni? Dah nampak sangat nak menghuru-harakan negara je. Negara tengah sibuk nak tolong hantar bantuan kepada GAZA, kita kat sini sibuk nak menghuru-harakan negara.

Seronok ke buat penghimpunan tu? Ganggu ketenteraman awam je. Tak kesian kepada orang yang lain ke? Kalau tak puas hati, kan ada saluran yang lebih baik untuk cari kata sepakat. Perhimpunan ni dapat selesaikan masalah ke? Nampak menambahkan lagi masalah ada la.

Batalkan je perhimpunan yang sangat 'BERSIH' ni. Pergi la renungkan diri sendiri dulu sebelum nak 'BERSIH'kan orang lain. Saya pun sedar diri saya pun tak cukup 'BERSIH' untuk 'BERSIH'kan orang lain.

Batalkan je perhimpunan 'BERSIH' ni. Takde faedah pun. Sape sokong saya?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

9 comments:

  1. yups.. tak patut ada..

    dah baca pasal ni? pendapat 4th tentang demonstrasi :D
    http://eleventx.blogspot.com/2011/07/demonstrasi.html

    ReplyDelete
  2. propa je semua tu.. tak suka langsung..

    mengganggu trafik, tu yang paling penting.. nak balik KL jenguk nenek pon terbantut.. :D

    ReplyDelete
  3. uihhh..bersih bersih

    nak tau sape dalang sebenar? bukan Ambiga ye...ce bace:
    http://ping.busuk.org/view/8725

    ReplyDelete
  4. sy terlampau sokong kate anda...

    ReplyDelete
  5. mereka berjuang ikut-ikutan itulah jadinya tidak ada objektif yang jelas...

    ReplyDelete
  6. Salam.. Balas kunjungan..
    Mari kita bersihkan diri kita dulu..

    Banyakkan doa kepada sedara2 kita yang ikut misi ke gaza tuh lagi bagus.. :D

    follow blog nih..

    ReplyDelete
  7. singgah , jenguk2 . ya saya sangat setuju laa . menyusahkan org .

    ReplyDelete
  8. saya sokong...tah2 ada yg join tue pon umah dia xbersih...hheheheheh

    ReplyDelete