KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, July 1, 2011

TERSEREMPAK DENGAN JUNIOR MASA DI SEKOLAH MENENGAH...

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Tadi masa nak beli tiket wayang tadi, terserempak dengan junior masa sekolah kat Penang Free School dulu. Tapi yang menghairankan, dia nampak lagi tua daripada saya. Terkejut gak tadi.

Tapi saya no memang pelik. Nampak je junior tu macam kenal, terus saya tegur. Huhu... Tiba-tiba cakap salah orang tadi, cuak gak saya. Rupanya dia buat lawak je.

Korang pernah jumpa kawan yang dah lama tak jumpa tapi tak berani nak tegur sebab takut silap orang?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

1 comment: