KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, July 12, 2011

KEBULURAN...

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Tengok sisipan dalam Utusan Malaysia hari ini, tajuk Kebuluran Di Afrika. Terus dapat idea nak tulis entry ni.

Korang pernah kebuluran tak? Tak cukup makan sampai berhari-hari tak menjamah apa-apa makanan?

Saya bersyukur sebab masih cukup makan. Walaupun cuma dapat megi ruski perisa tomyam je. Syukurlah.

Korang?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

13 comments:

  1. bersyukur, tempat kita tak mengalaminya...kita masih hidup dalam kesempurnaan

    ReplyDelete
  2. takde lah sampai kebulur.. tapi kengkadang kita nie tak reti bersyukur dgn apa yg ada. Ya Allah... tak baik ceng gitu kan... :)

    ReplyDelete
  3. as salam..
    kebuluran? tak. sedap ada usaha mencari makanan. sesat dalam hutan dulu pun, cari juga makanan.

    betul.selagi kita dapat makan, beringat dan kongsikan dengan mereka yang dalam kesusahann..
    hm..


    pakcik nak bagitau ni melalui entri pakcik~
    enche naser perlu tahu,penyakit arthritis boleh berlaku pada blogger.Maka..


    Ikhtiarkan cara Mengubatinya Guna Surah. Insya'Allah mujarab.


    by : http://fadzli-rt.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. tu ler, uhuhuhuhu sedih bile tgk baby2 yg kebulur tu huhuhu

    ReplyDelete
  5. bersyukur lah yg negara kita ni mewah dengan makanan ....:)

    ReplyDelete
  6. bacer jugak kat utusan tadi.. memang sedih.. bersyukurlah aper yang ader

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah...telebih sudah adelah..hehe...tk sbb sudi singgah...

    ReplyDelete
  8. http://fahmi-nik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. paling kebulur pun time pose.. tapi tu pn kejap je...bersyukur kite hidup di Malaysia..

    ReplyDelete
  10. pernah jugak.. masa pindah ke kl dulu.. kena buang keje.. nak balik kampung malu..kebulur rasa hari2 nak nagis.. nak telipon rumahpun kena pikir 1000 kali.. sekarg alhamdulillah..

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah tak pernah lagi kebulur...rakyat malaysia mewah sebenarnya

    ReplyDelete