KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, July 1, 2011

NASIB BAIK SEMPAT...

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Sempat gak saya beli tiket tengok movie Transformers 3 di GSC Sunway Carnival. Huhu... Itu pin sempat tunggu tiket reservation dibuka baru dapat yang cantik. Reservation seat dibuka 30 minit sebelum movolie start. So, sekarang korang dah tahu kalau tak sempat nak beli tiket, korang boleh tiket resevation seat dibuka. Tapi tak dijamin korang akan dapat seat tu. Macam mana saya tahu? Saya dulu ex staff GSC. Huhu...

Best. Penuh dengan aksi perang robot. Robot pun makin banyak. Kora berbaloi tengol movie ni. Cuma rasa tak selesa duduk atas kerusi, keras sangat. Huhu...

Movie ni best. Korang dah tengok belum?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

1 comment: