Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, July 26, 2011

FUH... NASIB BAIK...

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Nasib baik tadi saya sempat break. Kalau tak, sama ada tidur hospital atau Arwah. Sebenarnya tadi saya mengelamun masa drive nak ke Bank tadi. So, kereta break tapi saya tak perasan dan belakang saya ada lori bawa kelapa sawit.

Alhamdulillah sebab sempat break dan lori belakang sempat break. Kalau tak, saya sempat break pun tak guna sebab lori belakang saya hentam belakang dan habis la Kenari saya. Hahaha...

Nasihat kepada pemandu yang memandu apa jua jenis kenderaan, sila fokus semasa memandu. Jangan jadi macam saya, mengelamun entah ke mana. Hahaha...

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

9 comments:

  1. haish, bahaya btl..

    MK pun suke mengelamun ms bw motor... tau2 dh sampai rumah.. adeh

    ReplyDelete
  2. bahayanya... berangan apa la tu agaknya...

    ReplyDelete
  3. mmg bernasib baik laa bro... hati2 bro lain kali...

    ReplyDelete
  4. itulahkan, baik ada perkataan NASIB BAIK, kalau tak apa kita nak kata

    p/s: mengelamun pasal apa ni, aaaa....

    ReplyDelete
  5. haha..ni mesti ingat kekasih hati..kuangkuangkuang..

    Lain kali hati-hati bro..tak pasal-pasal kuar pper seorang blogger dimasukkan ke wad ICU..


    HAHAHAHAHA :D

    ReplyDelete
  6. bahaya nya. len kali alert ok. ;)
    tak pasal2 je nt. ingtlah org tsayang. heheh.

    ReplyDelete
  7. Haih! kalau tak, bakar lemang kat sepital la jawapnya. Tula, berangan lagi. :p

    ReplyDelete
  8. lain kali hati-hati bawak kete ya...jgn berangan2..heeee

    ReplyDelete
  9. betul2. mmg kene fokus. kene tgk cermin blakang jugak. kalau tak jadi mcm saya.

    ReplyDelete