Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, July 8, 2011

OPERASI 'BERSIH'...

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Terima kasih saya nak ucapkan kepada semua yang sudi mengkritik blog saya dalam Segmen Abang Ben : Bro, Kasi Kritik Blog Gua Skit, Bleh?. Banyak kritikan yang bernas dan saya terima dengan hati yang terbuka.

Oleh sebab itu, saya dalam proses menjalankan operasi 'BERSIH' dalam memastikan loading page blog saya ni bertambah cepat dan penyusunan widget yang lebih teratur. Untuk Header dan Background, saya belum dapat idea lagi nak tukar camne. Cuma yang pasti, warna yang saya akan ambil adalah warna biru. Huhu...

Sebab apa saya suka warna biru? Sebab bila saya pandang blog saya yang berwarna biru, saya rasa tenang.  Huhu...

Setakat ini, saya dah siap buang widget-widget yang rasanya memberatkan blog saya dan menyusun widget-widget penting mengikut citarasa saya.

So, nak minta rakan-rakan blogger semua untuk beri pendapat tentang masa loading dan susunan widget blog saya yang tak seberapa ni. Boleh kan?

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

19 comments:

  1. lebih baik dari sebelum ni... :) tapi header tu try centerkan.. iklan nuffnang yang rectangular bawah header tu try masukkan dalam post... :)

    ReplyDelete
  2. sunah sakura: thanx..saya tengah cuba ni..huhu..

    ReplyDelete
  3. btul kta sunah tu :D

    sy suka singgah sni wlau xtggal jejak pn.. ^^

    ReplyDelete
  4. niena: dah cuba buat guna tutorial blogger bagi tapi tetap tak bleh..huhu..tak tau nak buat camne lagi..(untuk letak nuffnang bwh entry)

    ReplyDelete
  5. wahhh...lebih ringan dari yg sebelum ini...kan da ckp da...kalau blog berat x best!kekeke

    cuma satu abby nak tahu,NasZ selalu guna expression 'huhuhu' by the end of ayat NasZ kan?
    pls correct me if Im wrong but bagi abby ekspressi 'huhuhu' tu (ni bagi abby ok...bukan semua org)ekspressi tu mcm expressi org nak tak hendak je.

    "Sapa sayang blog Nasz?"

    " Saya..huhuhu ".

    ngeeeee...abby siap haramkan 'huhuhu' kat fb abby tau...hahahaha.
    kejam kan.

    apapun...blog NasZ best!One of my fav.blog!
    harap NasZ tak amek hati k...Maaf dari abby kalau abby salah.

    ReplyDelete
  6. ya ya...perbaiki ok.KASI BERSIH
    hahaha...

    ReplyDelete
  7. setuju dengan kak sunah..
    try adjust sikit iklan tu.. :)
    boleh punye..jgn give up ye bro..

    ReplyDelete
  8. abby: tak marah pun..saya memang suka tulis huhuhu tu.. bagi saya macam saya tengah gelak malu2 gitu..

    azri: thanx bro..

    salim: dah cuba 2,3 kali tadi..tapi iklan tu tetap duk kat situ gak...tak tau kenapa..

    ReplyDelete
  9. dah ok dah neh..cuma cuba susun iklan2 tu bg kemas skit.xlah nmpak cam berterabur kan.then,bloglist tu letak lah smua skali kat stu tempat bru nmpak nice..itu pendapat sy yg tak seberapa lah..huhu..gud luck k!!

    ReplyDelete
  10. ila silent reader.. ^^

    tp dah better.. jum cari idea sesama utk header.. ngeh3.. ila x pandai.. T.T

    ReplyDelete
  11. Anda request komen, saya komen seikhlas hati. Maaf kalau ada terkasar, tersilap bicara :).

    1) Header anda tak center
    2) Widget "Click for details" pics terlalu besar, mengganggu pembaca untuk membaca entri anda.
    3) Template yang simple, tapi entri anda menarik. Keep it up :D

    Happy blogging! :) Wydaz.com

    ReplyDelete
  12. kita sama citerasa... biru gitu..hehehe... bg kb kan.. er..blog ni cpt loading..tu je yg penting.. :P

    ReplyDelete
  13. wahh... da ringan la blog ni...
    kalau ikut pagespeed.googlelabs.com kelajuan blog ni dpt 87/100...

    hehe...
    blog sy pon dpt 81/100 je...(^^,)

    ReplyDelete
  14. abby tagged NasZ

    http://missgaban.blogspot.com/2011/07/klik-banner-untuk-join-semua-syarat.html

    ReplyDelete
  15. komen gua, header blog klu ble sama saiz ngan lebar keseluruhan blog..or centerkan header..hee

    ReplyDelete
  16. gua nk kritik gak ni...

    blog lu lagi style dri blog gua...haha

    ReplyDelete
  17. Balas singgahan..=p
    hmm..bro.. blog hang dah ok dah.tak de aper yang dapat AT komen. AT yang patut ambil nasihat dari bro..hehe

    ReplyDelete