Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, July 18, 2011

BLOGGER TEGAR?

(Entry ni ditulis pada 15.07.2011, tapi tak dapat dipost pada masa itu disebabkan di Kem Intan Suraya tiada liputan Maxia 3G)

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Sekarang ada di Kem Intan Suraya, Sungai Siput, Perak attend Program Bina Negara. Malam ni khemah la tempat tidur saya. Tapi takpe. Ini pengalaman yang saya dapat.

Walaupun saya tengah berprogram, saya still nak update blog saya. Cuma line maxis je yang tak berapa ada. Tension tak dapat blogging. Tapi saya tetap blogging gak. Tengok betapa tegarnya saya kan? Haha..

Macam mana dikatakan blogger tegar? Ini cuma pendapat saya k? Kalau ada salah, mohon dibetulkan. Bagi saya blogger tegar ni, blogger yang selalu update blog dia tak kira dengan apa saja infomasi sama ada tentang hal peribadi atau lain-lain. Blogger tegar ni akan update blog dengan apa cara pun.

Blogger tegar ni juga akan rasa macam tak selesa bila tinggal blog dia lama-lama. Dia akan rasa macam kehilangan sesuatu bila tak blogging.

Ini antara pendapat saya saja. Kalau korang ada pendapat lain, bolehlah korang kongsi ek?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

12 comments:

  1. sy pernah g kem kat intan suraya huhu...

    memng masuk dalam gile n x de line hihi

    ReplyDelete
  2. 1st tab saya buka bila online adalah blog sy! :)

    ReplyDelete
  3. betul tu Abg Nasz.. kalau Jannah busy sekalipon, at least nak update 1 entry pon jadi la.. dah tak sanggup nak pisah lama lama dengan blog :D

    ReplyDelete
  4. mmg tegar la. semangat yg ade mmg tinggi la. cayalah!!

    ReplyDelete
  5. tak tahulah blogger tegar tu camne. cam bang nasz cakap tu kot. huhu. Jadi bang nasz ni tegar la ek heheh...

    patot la lame tak hapdet.

    ReplyDelete
  6. wah..patutla sunyi jer blog nih.. huhuhu.. ya2 saya setuju ngan pendapat abg nasz.. blogger tegar tu selalunya yang rasa sugi bila ditinggalkan blog lebih dari 24 jam... huhuhu

    ReplyDelete
  7. kb pun mcm tu..err..jd kb pun blogger tegar ke? :P

    ReplyDelete
  8. saya belum cukup tegar lagi bro... huhuhu...

    ReplyDelete