Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, July 30, 2011

DAGING KAMBING BARBEKU + BUAH DURIAN + BUAH RAMBUTAN = KORANG RASA?

MENARIK:


Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Baru lepas menjamah buah durian ni. Hehe... Terus selsema. Masa makan buah durian tadi, teringat aktiviti makan malam malam terakhir Program Bina Negara di Kem Intan Suraya hari tu. Malam last tu dorang bagi makan nasi minyak dengan macam-macam lauk. Menu special malam tu Barbeku Daging Kambing.

Saya ni saja nak try barbeku daging kambing sebab saya tak pernah try. Banyak gak saya ambil. Hehe... Itulah, orang tamak selalu rugi. Malam tu badan saya dah mula suam-suam dan sakit-sakit badan. Padan muka saya kan? Haha...

Pastu, ada solat Maghrib dan Isyak. Habis je solat Isyak, orang yang incharge beritahu Pengarah belanja Buah Durian dan Rambutan. Terkejut saya. Terfikir la kalau badan saya yang tengah suam-suam ni makan durian lagi campur rambutan, confirm demam panas macam dalam Oven tengah panaskan nasi goreng kampung plus batuk-batuk. So, dengan berat hati saya memandang buah tu dari jauh. Kalau badan saya tak suam-suam, confirm saya antara terpantas menyambar durian tu. Hehe..

Korang rasa gabungan menu kat tajuk tu kalau jadi korang, apa korang rasa akan jadi?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

7 comments:

  1. kalo ayie grenty balik terus terbaring shje..

    ReplyDelete
  2. ermmm..besnyer jadi manusia dapat makan makanan sesedap tu then cirit..muahaha..=D

    jom baca kisah rasukan di dewan bersalin..=D

    ReplyDelete
  3. penah kena gak...mkn durian dkat 2 bji gak..manggis lg, rmbutan lak...pas2 ada laksa lak..

    blik umh ja 3 hari gak la sakit...

    ReplyDelete
  4. mmg best la. blawan2 dalam badan tu. panas+panas+sejuk. bkung fu dlm bdn tu

    ReplyDelete
  5. entahlah, kakak kalau durian kurang sikit, daging kambing pun tak makan, aaa..rambutan je yang makan

    ReplyDelete