KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, July 10, 2011

SUASANA MALAM DI MENARA CONDONG...

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Tak balik rumah lagi ni. Tengah melepak jap dekat Menara Condong di Teluk Intan. Bercahaya Menara Condong ni. Lagipun ramai gak famili sedang bersiar-siar kat sini. Takpe2... Malam masih muda. Haha..

Jarang dah lepak sini malam-malam. Takde apa yang best pun. Cuma boleh cuci mata tengok awek-awek comey je. Hehehe... Dulu selalu lepak dengan kawan serumah sewa tapi sekarang dia pun dah kawin dan pindah ke Kamunting, tinggallah saya sorang-sorang kat rumah sewa tu.

Nak balik dah sebenarnya ni. Korang katne tu?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

14 comments:

  1. tak penah g menara condong!!!! jakunnn :(

    ReplyDelete
  2. ada kt rumah la...heheheh

    xpenah lg p ctue...

    ReplyDelete
  3. wah! chantek..penah sampai kat sini sekali..huhu..=) n perkena rojak teluk intan..

    ReplyDelete
  4. tak pernah sampai teluk intan ni... :)

    ReplyDelete
  5. tak penah p sana..^_^...
    cepat2 la kawen..baru hilang sunyi tu...^_^

    ReplyDelete
  6. salam... wow~ b'jalan2 dimalam hari yek.. hehehe...menara tu blh naik ke?

    bkn pe, x penah pergi pown..

    btw, en.NasZ nak minta pendapat ape ye?

    ReplyDelete
  7. Kakak pun belum sampai lg

    kat rumah je

    ReplyDelete
  8. wahhhhhhh...itu tempat dating dolu2... hahha.. tapi tengok dari luar jer.. x pernah masuk... ehheh.. semua sudah tinggal kenangan... keh3...

    sorang2 pon leh lepak ngorat awek comey erk??? huhu

    ReplyDelete
  9. eh2..dekat jer ngan kg..
    selalu juga lepak sana
    tp tak pernah naik menara condong..-____-

    ReplyDelete
  10. CHOPP!!!! Abg Nasz org perak ke?

    jannah baru tau..hehe

    alaaa... tu baru nakal sikit.. banyak lagi pasal puasa time kecik2 dulu :p

    ReplyDelete
  11. Mb tak pernah pergi jalan2 kat situ... huhu teringin gak..

    ReplyDelete
  12. heheh.. cuci mate ye kat situ? heheh comel la.. jgn nkl sgt mate tu ye. kih3.. btw, tk pnh lagi pegi stu. hee

    ReplyDelete
  13. bestnye...bleh ar ajk arda pasni..haha..tak pernah sampay sini...cantik sangat lampu purple tu..

    ReplyDelete