KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, July 11, 2011

DINNER SAYA MALAM NI ...

Salam sejahtera rakan-rakan blogge semua.

Malam ni korang dinner makan apa? Siapa yang duduk dengan parent, mesti dapat makan masakan ibu atau ayah kan? Haha.. Ye la. Takkan orang lain kot? Siapa yang duduk asrama, macam biasalah, kedai makan berdekatan atau kedai mamak yang berkaitan. Hehe.. Tak betul ke? Tak betul, buat betul-betul je la..

Saya plak, dinner malam ni adalah ...


Megi Ruski Perisa Tomyam... Suka makan tomyam tapi malas nak keluar rumah. So, masak megi je la kalau dah kempunan sangat.

Korang dengan makan ape tu?

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

15 comments:

  1. kakak makan nasi impit ngan satay...yam2 hihi, beli kat pasar malam

    ReplyDelete
  2. http://engineerinmaking.blogspot.com/2011/07/follower-50.html#axzz1RnV9uYk1

    Meh lawat =p

    ReplyDelete
  3. heehhe comel makan ruski.. love it too. huhu.. =)

    ReplyDelete
  4. abby x duk ngan family.tp td balik umah sebab mak kurg sihat.so dpt la merasa ikan bakar + sayur rebung masak lemak...dappp!:)

    ReplyDelete
  5. tak minat ruski. kenyal dia len macam. hehe

    ReplyDelete
  6. dulu zaman dok asrama slalu mkn ruski.. hehe.. en naz pon mkn megi jugak ..

    ReplyDelete
  7. SAYA TAK PERNAH MAKAN RUSKI.saya sgt noob -.- nak try jugak! *sobsob*

    ReplyDelete
  8. saya dinner makan nasi tadi..ehhehe... ada sambal tempoyak ngan ulam-umalman...hehheh...

    mee ruski nih feveret masa sekolah menengah dulu2.. lama x makn dah..nanti nak beli la..:)

    ReplyDelete
  9. Jannah dinner durian 3 bijik je.. tapi tak kenyang lagi.. jom melantak durian same2 Abg Nasz? hehe

    ReplyDelete
  10. hehe..malas pnye pasal..no MCD ! , only meggi tonite ..haha.. :P

    ReplyDelete
  11. dinner mlm nie kt umh jiran coz ada wat knduri...

    ReplyDelete
  12. ciannye..haha..
    nak bajet sikit boleh ? arda makan sambal sotong ngn kari ikan spcial ummi masak...nyum3..haha(gelak setan)

    ReplyDelete
  13. wah2. lama xmakan mi ruski nih. >.<

    ReplyDelete