KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, July 9, 2011

GENERASI DULU BERJUANG UNTUK BEBASKAN NEGARA, SEKARANG?

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Sekarang tengah tengok movie Sarjan Hassan. Movie tentang pejuang kita untuk yang gigih berjuang untuk bebaskan negara kita daripada penjajah. Saya rasa hampir semua orang dalam Malaysia ni pernah tengok movie ni. Antara movie faveret saya.

Hari ini, kita berusaha untuk musnahkan keamanan negara kita. Saya tak tahu sama ada dorang yang terlibat ni fikir apa. Dorang nak tengok kisah Zaman Jepun dulu berulang kot?

Harap keamanan ni dapat kekal.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. Sis Sokong 100 persen huhuhu...mesti diaorang nak jadik cam dulu....buat apa rusuhan cam tu....

    ReplyDelete
  2. samelah . CBK tengok jugak tadi :)

    ReplyDelete
  3. betul tu Abg Nasz..
    bersih ni bukan setakat nak huru harakan negara.. tapi menyusahkan banyak pihak..

    kita cakap lebih pon, Agong dah perkenankan.. sabar je la.. mudahan tak jadi apa apa.. :)

    mood : agak geram sebab tak dapat balik KL tengonk nenek.. grr~ :p

    ReplyDelete
  4. btul tue..

    nk negara kita aman....

    xmau ada rusuhan pa...

    ReplyDelete