Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, July 6, 2011

SEGMEN CX'S : BLOGLIST UITM DI HATIKU

Kalau korang nak join, klik SINI

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Tengah blogwalking dan follow rakan-rakan blogger baru tadi, terjumpa satu segmen bloglist ni. Disebabkan saya ex student UiTM, dengan bangganya saya nak join. Huhu...

Kena express feeling kebanggaan saya sebagai warga UiTM? Of course saya bangga. Huhu..

Saya bangga menjadi warga UiTM kerana ... disebabkan UiTM lah saya mampu belajar sampai Diploma. Sebab apa saya cakap macam tu? Sebab saya ni bukan dari keluarga orang berada.  Disebabkan yuran pengajian di UiTM agak berpatutan, saya mampu menggenggam segulung Diploma. Saya bangga sebab saya banyak berbakti pada UiTM. Saya bangga sebab UiTM sekarang telah dikenali di seluruh dunia. Dan saya tak pernah menyesal graduate dari UiTM walaupun apa pun orang di luar sana kata berkenaan UiTM. UiTM tetap di hati saya. Sebab saya bangga menjadi warga UiTM.

Saya bekas pelajar Jurusan Diploma Pengurusan Dan Teknologi Pejabat Sesi 2004/2nd Intake di UiTM Seri Iskandar, Perak Darul Ridzuan. Teringat dan rindu la plak. Huhu...

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

4 comments:

  1. sy pun uitm seri iskandar :)
    intake 2008-2011
    :)
    diploma in interior architecture..

    ReplyDelete
  2. saya ex student asasi Sains UiTM Puncak Alam Selangor.
    intake 2010/2011.
    bangga sangat2 sbb penah belajar dekat UiTM :D

    ReplyDelete
  3. tqvm bro sudi join .. btw.. aye dak OM jugak.. huhu.. skrg pon continue degree OM gak.. amek office. btw.. tqvm=)

    ReplyDelete