Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, July 11, 2011

POPULAR SEBAB JATUHKAN ORANG LAIN...

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Saya rasa ramai nak jadi popular macam Abang Ben, Cik Epal, Yuyu Zulaika dan blogger feymes lain. Saya pun nak gak. Hahaha... Tapi bila fikir balik, layak ke saya? Dah merepek jauh dah ni. Hahaha...

Jadi popular sebab jatuhkan orang lain best ke? Sampai bila? Bagi saya, kita jatuhkan orang lain macam kita jatuhkan diri kita sendiri. Ya, memang saya akui dia akan jadi popular dalam sekelip mata. Tapi yang selalu berlaku, kepopularannya tak bertahan lama. So, apa yang dia dapat bila jatuhkan orang lain untuk popular?

MUSUH.

Betul tak?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. yup betul tu...tak best gak berjaya kalau cara macam tu kan

    ReplyDelete
  2. jangan lah ade musuh2 dalam dunia blog kan.. tak bawak faedah pun

    ReplyDelete
  3. jom letak nizam ijam dlm bloglist

    ReplyDelete
  4. tak da faedah popular dalam dunia blog dan jatuhkan orang lain...

    ReplyDelete
  5. kalau nasib x baik lagi bkn dpt musuh je NasZ...kena saman hidup2.kekeke

    ReplyDelete