KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, July 28, 2011

SESAK GILA...

MENARIK:

GET FUEL EFFICIENT WITH THE NEW PROTON SAGA FLX!



Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Rasa lapar la plak. Ingat nak makan nasi kat Restoran Nasi Kandar tapi terkejut hampir semua Restoran Nasi Kandar penuh. Terkejut plak bila tengok Restoran KFC dan McDonald lengang.

Memang dasat penangan bola sepak ni. Kayalah Tauke Restoran Nasi Kandar malam ni. Itupun kalau dorang ada beli air. Kalau duduk je untuk tengok bola, rugilah. Hahaha... Tauke Restoran Nasi Kandar kena buat syarat tetap la. Kalau nak tengom bola, kena beli sekurang-kurangnya air kosong. Haha...

Jangan marah ek? Gurau-gurau je. Saya tau memang best tengok bola kat Restoran Nasi Kandar ramai-ramai. Tapi saya kurang skit benda-benda camni. Kena la cari kedai lain.

Saya pun harapkan Harimau Malaya dapat tundukkan Singapura.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

10 comments:

  1. sy pun mengharapkan mcm tu... dan seluruh rakyat Malaysia juga... InsyaAllah....

    ReplyDelete
  2. kaya la tauke kedai nasi kandar mlm ni ^_____^

    ReplyDelete
  3. betul tu... bila musim bola jer.. kedai mamak fulhouse.. hahhhahh... saya juga menharapkan kemenagan Malaysia... heheheh.. walau x minat bola.. tapi malam nih punya debaran yang berbeza...:)

    ReplyDelete
  4. memang. semua serang kedai2 mkn. tapi sygnye. msia tak dpt tunduk singa. hihi

    ReplyDelete
  5. mcm jadi trend sudah tengok bola ramai2 kat restoran sekarang kan?

    tapi kalau abby prefer tengok bola kat umah jer.Bukannya apa,mulut abby ni boleh tahan gak kalau tengok bola.kekeke...lagi pon bleh nonton sambil baring2 atas sofa...kikiki

    amboiii..NasZ tak layan bola?

    ReplyDelete
  6. huhuhu.....port2 biasalah tuh..:)

    ReplyDelete
  7. rimau dah kalah, nanges la camni. huhuhh.

    ReplyDelete
  8. tea xnak tengok kat tempat camni. tengok je kat rumah lagi syok. :)

    ReplyDelete