KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, July 14, 2011

CINTA PANDANG PERTAMA...

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Saja nak entry cinta cintun plak kali ni. Saya rasa hampir semua rakan-rakan blogger saya ni pernah merasai Cinta Pandang Pertama kan? Kalau tak pernah, no komen. Hehehe...

Saya memang pernah jatuh cinta pandang pertama. Masa tu saya baru sekolah rendah je. Mungkin korang akan cakap, itu cuma cinta monyet. Tapi, kadang-kadang saya balik kampung dan terserempak dengan dia. Saya masih malu nak tegur dia. Sebab sekarang dia jadi bini orang.

Si cinta pandang pertama saya ni comel di pandangan mata saya. Orangnya kecil je. Masa sekolah rendah dulu, saya ni jenis pemalu yang amat sangat dengan perempuan. Sekarang ni masih malu gak cuma dah kurang skit. Masa tu, saya selalu tengok dia dari jauh je. Tak berani nak tegur. Lagipun, dia di kelas paling pandai dan saya di kelas kedua je. So, saya rasa rendah diri nak tegur dia.

Tapi, pada suatu hari raya dulu, saya beranikan diri untuk pergi raya rumah dia saya pergi dengan adik-adik saya. Masa tu, saya tunduk je. Macam orang minang saya plak. Hahaha... Dia asyik pandang saya je. Malu gila masa tu. Lama gak saya duk raya rumah dia. Hehe..

Lepas agak lama, adik saya ajak raya rumah orang lain lak tapi dalam hati saya berat nak balik. Tapi terpaksa la balik sebab adik saya dah merengek. Saya pun bangun salam dengan parent dia. Dia tengok saya sedih je. Rasanya dia pun suka kat saya. Itu la paling dekat saya dapat hampiri dia. Itupun macam nak luruh jantung saya. Haha..

Itu la kisah cinta pertama saya. Korang ada tak? Korang boleh buat satu entry khas untuk kongsi. Korang boleh letak link korang kat ruang komen entry ni.

Boleh kan?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

16 comments:

  1. masih kekal smpai sekarang ke cintanyaa?

    ReplyDelete
  2. ezza: bagi saya, cinta pertama adalah yang susah nak dilupakan..

    ReplyDelete
  3. cinta pertama selalu mmg x menjadi kan?:)tapi ada jugak yg menjadi...

    ReplyDelete
  4. hhahaha...lawak la...

    ehh saya kot tue...hheheeh

    ReplyDelete
  5. wah cinta pertama huhu.. setuju ngan abby salvatore heheh.. cinta pertama saya pon x menjadi juga hahaha masa sekolah menengah dulu ahha.. btw nanti saya kongsikan ya ahhaha nanti buat entri pulak ahhaha

    ReplyDelete
  6. haha..sweetnyer..tapi cinta pandang pertama gue pun tak jadi..

    ReplyDelete
  7. waaa..gitu..malu tp mahu ek..he3..
    cinta monyet sy mnggelirukan sy smpai skrang...ajak tunang thn dpan tp nk dkt sebulan xcontact..ap maknanya semua ni...

    ReplyDelete
  8. cinta pandang pertama? ^_^ urm cam susah jerk kan. aye pon tk psti yg aye ni pernah ad cinta pndg prtm ato tak. haha. not sure la. huhu

    ReplyDelete
  9. masa sekolah rendah dulu suka kat sorg budak ni..tp xtau org tu suka kat sy ke x.hahaha

    ReplyDelete
  10. haha MB tak pernah lagi jatuh cinta pndg pertama huhu

    ReplyDelete
  11. sye pernah gak, time sekolah rendah dulu. klakar je kalau nk ingt balik.

    ReplyDelete
  12. saya x der pengalaman cinta pandang pertama la abg nasz..hahahah... ke ada???? nanti saya wat entri n kongsi k... sok lah..bleh x abg nasz??? basi x lagi?

    ReplyDelete
  13. hahaha Ya Allah..

    besntnyer membaca pun dapat rasa nyutan nyutannya...

    part cintun2 ni memang sonok lah nak share...

    err tanaklah share.. hak hak

    ReplyDelete
  14. cinta pandang pertama? hee. ade kot. chop, cinta pertama dan cinta pandang pertama ade beza ke?

    ReplyDelete
  15. abg...blog lil pun memang kebetulan nama "cinta pertama" lil baru nak rasa 1st love umur 20tahun la abg... hmm apa nak buat. masa zaman sekolah panjat pokok, so, takde llk nak kat lil. bila dah lepas spm, dah pandai kemas rumah, masak, mekap, barulah yakin sikit nak amek tawu ape itu cinta..huhu

    ReplyDelete