Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, July 9, 2011

JOM PERGI PASAR MALAM...

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Jom pergi pasar malam. Saya nak beli makanan sikit sebab last saya makan hari ini pada pagi tadi dalam pukul 11 lebih. Itu pun cuma makan megi ruski tomyam je.

Actually saya memang lapar tapi malas nak masak nasi. Hahaha... Teruk kan saya ni? Pengumuman, sape yang nak jadi bini saya cuma perlu pandai masak sambal tumis je. Faveret saya tu. Muahahaha... Bocor rahsia.

Matlamat nak menerjah pasar malam hari adalah untuk beli keoe teow goreng+mee goreng dengan ayam goreng 2 ketul. Ni makanan sampai esok pagi. Sebelum tido, saya akan minum susu soya Herbalife. Esok pagi minum lagi.

Dah merepek dah ni. Saya nak terjah pasar malam sekarang. Ada sape nak join? Duit sendiri. Muahaha...

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

4 comments:

  1. dah lame x pergi pasar malam..
    :)

    ReplyDelete
  2. best ke ?



    follow


    JOM singgah blog saya nak...BERSIH kew?

    ReplyDelete
  3. serabutnya bila pegi pasar malam ramai sangat org. bukan ramai sangat tp terlalu ramai. hmm.

    ReplyDelete