Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, July 9, 2011

SAYA NAK KOMEN TAPI...

Salam sejahtera semua rakan-rakan blogger.

Kalau saya blogwalking, saya akan cuba komen entry blogger tu. Walaupun kadang-kadang tu agak susah nak komen. Saya suka komen dan tinggalkan link saya kat kotak komen korang.

Tapi yang buat saya sakit kepala adalah saya tak dapat komen blog korang. Banyak sebabnya. Saya nak bagitau ni bukan sebab nak burukkan blog korang. Blog saya pun berserabut lagi. Harap korang dapat terima teguran ni dengan hati terbuka ek? Saya tak kisah korang nak letakkan sebanyak widget kat blog korang.

Cuma...

Kalau boleh, widget korang tu janganlah tutup link untuk saya komen. Kadang-kadang dekat sepuluh minit saya cari cara nak tekan link post a comment tu. Kesian kat saya.

Pastu, tulisan link post a comment tu janganlah kecik sangat. Tak nampak dan kadang-kadang macam takde je link post a comment tu.

Kalau boleh, korang buat la popup window berasingan sebab senang skit saya nak komen. Kadang-kadang saya kena tunggu loading satu page untuk komen satu entry. Sebab banyak widget dan berat sangat. Kesian saya.

Lagi satu, kalau boleh, tak perlulah word verification sebab menyusahkan saya. Kadang-kadang dah terlalu lama berblogwalking, mata ni pun dah tak nampak huruf tu. Kalau word verification tu keluar siap-siap, takpelah. Ini lepas taip komen, bila nak post, minta plak word verification. Nak tunggu word verificatin tu dah la lama. Kadang-kadang tak kuar langsung. Kena refresh balik. Kena tunggu lagi. Kesian kat saya.

Saya tahu korang nak blog korang cantik. Tapi bagi la saya komen blog korang. Boleh kan? Sori kalau ada yang terasa. Takde niat nak sakitkan hati korang.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

21 comments:

  1. huhuhu..tau xpe..
    word verification yang sangat melecehkan

    ReplyDelete
  2. cer nasz komen blog GK. susah tak nak cari. hihi. Eh lupe nak hantar detail kat nasz.. :(

    ReplyDelete
  3. thumbs up!! =) btw, camne care letak link kt comment box ekh? huhu.. wut la tuto siket. =)

    ReplyDelete
  4. tq cuz sudi share link yg dipinta!! =)

    ReplyDelete
  5. syira sgt setuju dgn abg nasz!
    seratus dua puloh peratus! hehe

    ReplyDelete
  6. komen la blog saye...blog saye senang je nak komen...boleh komen gune fb lagi...hehe

    ReplyDelete
  7. berlapiknya ayat abg nasz... lepas baca segmen domo semalam terus panggil abg naszkan??? hahhahah.. macam nilah teguran yg betul..sebab tak dengar macam mengarah atau mengutuk...mengkritik cara berhemah..heheheh.. hurm... saya pon menghadapi situasi yang sama kadang2... heheheh.. kadang2 kalo internet laju komen jer.. kalo x.. mmm.. saya komen esok hari bila internet dah laju..hehheeh

    terpanjang plak..hehehhe

    ReplyDelete
  8. huhu aku suke bca blog, tgl komen n trace latest update aku.. dah tak suka bab tgl link kt shoutbox

    http://eleventx.blogspot.com/2011/07/i-hate-this.html

    ReplyDelete
  9. Abg Nasz suka blog jannah tak? *takde kena mengena langsung..hehe

    tau takpe.. jannah paling tak suka word verification.. dah la rabun, huruf dia pulak striking sangat.. rasa macam matahari ada kat depan mata je.. *tipu sangat.. :p

    ReplyDelete
  10. entry ni disokong penohh! haha :D

    ReplyDelete
  11. same ! CBK pun ada buat entry pasal benda nie :)

    ReplyDelete
  12. betul tue....

    kdg2 saya mls dh ttp ja blog tue...
    tp kdg2 saya just komen satu entry ja,walaupon 2,3 entry saya dh bc...mls nk komen cm tue.....

    ReplyDelete