Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, July 1, 2011

IPOH...SAYA DATANG...

Salam sejahtera dan selamat pagi rakan-rakan blogger semua.

Saya baru je sampai Ipoh. Ada taklimat nak kena atttend. Pagi tadi saya keluar rumah pukul 5.15 pagi. Huhu...

Awal kan? Perjalanan dari Bagan Datoh ke Ipoh ambil masa lebih kurang 2 jam lebih. Itu kalau saya drive laju dan lori kurang. Tapi kalau masa saya keluar lori tengah banyak kat atas, memang lambat la jawabnya. Huhu...

Alhamdulillah. Saya selamat sampai ke Ipoh. Lepas taklimat nanti, saya nak balik Penang. Kalau sempat, nak pergi tengok movie Transformers 3. Hehe... Nak tengok dalam 3D.

Sape orang Ipoh atau pernah datang Ipoh angkat kening macam Ziana Zain. Huhu...

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

No comments:

Post a Comment