Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, July 14, 2011

TERIMA KASIH ATAS KRITIKAN KORANG ...

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Terima kasih kerana memberi kritikan yang sangat membina dalam membantu saya menjadikan blog saya ni mesra pembaca. Segala kritikan yang diterima, saya cuba applykan. Dan akhirnya terhasillah blog saya sekarang.

Saya ada buang beberapa widget untuk kurangkan masa loading blog saya ni. Senang korang nak terjah tanpa tunggu lama. Tentang header baru tu, saya memang tak pandai nak guna Adobe Photoshop. So, saya cari background header di google dan edit guna paint je la. Hahaha... Kalau ada yang sudi buatkan secara percuma, saya terima je. Hehehe..

So, harap korang dapat kritik untuk blog saya terbaru ni. Tentang loading time, layout, background dan semua la. Boleh kan?

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

15 comments:

  1. loading ok, blog pun tak de masalah...

    ReplyDelete
  2. hehe.. same la kite Abg Nasz.. Jannah pon edit je gambar dari google, pastu buat header :p

    ReplyDelete
  3. First time singgah sini.loading blog ok je.salam kenal ye saya follow sini

    ReplyDelete
  4. ok bro...sempoi blog lu.... thumbs up!

    Segmen : Gadget Kesayanganku

    ReplyDelete
  5. simple but nice. hehe loading pon ok... teruskan penulisan ehhe :)

    ReplyDelete
  6. owh2...nak kritik gak la.....hahaha......ok je blog ni..... :)......perkataan kritik cam negatif je bunyinye...sigh~

    singgah2 la sini ye :)

    ReplyDelete
  7. Bro, sila bukak blog ni. Dia buat header free tau.

    http://nurdaniub.blogspot.com/2011/07/jenis-rekaan-belog-100-daripada-aku.html

    Ohh, satu lagi. Bro x boleh komen kat blog guna direct link tu, nnti blog tu kena removed. Cuba bukak entri bawah ni, dan baca komen yg pertama.


    http://sayasibudakopto.blogspot.com/2011/07/blog-kena-remove-gara2-sharing-url-di.html

    Hheheh. Tu je. Mekasehh. =D

    ReplyDelete
  8. hehe.. da cam blog otai ni.. hehehe

    ReplyDelete
  9. loading dah ok bang nasz... header walopon edit gtu jek tapi tetp lawa.

    ReplyDelete
  10. hehe. oke je dah blog ni. :)
    simple je,

    ReplyDelete
  11. ok ja...sy pon sya nk gna photoshop xreti,,,x kreatif sgt,...

    gna la photoscape...sng ckit...

    ReplyDelete