KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, July 2, 2011

JALAN~JALAN DI SUNGAI PETANI...

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Hari ini saya tido je. Huhu... Masa ambil emak saya balik kerja, emak saya ajak pergi Sungai petani, Kedah. Saya tak kisah pun. Saya drive je. Huhu...

Gambar kat atas tu masa kami kat Kedai Kain A'lamoda. Emak saya nak cari langsir untuk raya nanti. Tapi mahal sangat kata emak saya. Saya tak tau sangat pasal kain langsir ni. Huhu...

Pastu saya drive ke pekan Sungai Petani dan ternampak Nagoya Tekstil. So, saya terus parking dekat dengan Nagoya Tekstil. Emak saya seronok sangat. Huhu... Dapat la beli kain langsir yang murah-murah. Seronok saya tengok emak saya gembira.

Lepas tu, saya bawa emak saya ke rumah mak saudara saya di Sungai Jagung. Sekarang emak tengah sembang dengan mak saudara saya. Bila tengok wajah mak saya yang gembira, hati saya lapang.

Korang pun suka tengok korang gembira kan? Kan?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

6 comments:

  1. dalam hidup, kalau boleh buat orang lain gembira, kita memang bahagia, apatah lagi orang tua kita

    ReplyDelete
  2. naper xbawak mak beli langsir kat jakel,lagi murah..hihi. :D

    ReplyDelete
  3. kt s.p skrg nie tgah sale la...kt mna taw..alamoda kot...

    ReplyDelete
  4. mesti lah...lebih-lebih lagi mak sendiri...mesti la gembira

    ReplyDelete