Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, July 29, 2011

AKTIVITI RUTIN...

MENARIK:


Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Pasar Batu Feringghi. Dah menjadi rutin saya kalau balik Penang, mesti turun Batu Feringghi. Cari DVD bersiri yang memang saya suka sangat.

Tengah belek-belek tadi, terjumpa Movie Bersiri Supernatural Season 6. Saya dah tengok sampai Season 5 dan ingat Season 5 kira last. Tapi terjumpa Season 6 plak. Terkinja-kinja keseronokan dalam hati je. Kalau secara fizikal, dorang ingat gila plak saya ni. Hehe... So, dengan sepantas kilat terus ambil pegang takut orang lain ambil.

Pastu tengah belek-belek lagi terjumpa Movie Bersiri Vampires Diary Season 2. Season 1 dah tengok habis dah. Rasa rugi lak tak beli. So, movie bersiri ni pun saya pegang gak. Hehe... Selesai.

Saya sebenarnya nak cari movie bersiri lain tapi takde plak. Movie bersiri Korea pun macam tak menarik je. Lain kali la cari movie bersiri Korea. Hehe...

Saya ni gila tengok Movie Bersiri. Gila kan? Korang rasa boleh gila macam saya tak? Haha...

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

4 comments: