KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, July 10, 2011

KEMPUNAN MCD...

Salam sejahtera semua rakan-rakan blogger.

Terasa kempunan nak makan mcd plak ni. Perut pun mula berbunyi-bunyi menyanyikan lagu tema mcd i'm loving it. Camne ni? Nak turutkan kata perut yang makin memboyot ni atau tak? Kepala makin pusing.

Drive kereta pun tak betul dah. Mata pandang kereta depan nampak kotak GCB. Ni betul-betul dah kronik ni. Tapi hati tak nak membazir. Perut pula sedang bernyanyi lagu tema mcd. Argh... Macam mana sekarang?

Akhirnya setelah ditimbang tolak bahagi dan tambah, keputusan yang amat drastik diambil. Keputusan yang dapat memuaskan hati sebelah pihak. Akhirnya... Saya makan GSC juga. Haha...

Wassalam.

-NASZ-

Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

5 comments:

  1. teheee~ kalo dh kmpunan, sy dah xkire ape jadik,...kne beli jugak...heee

    ReplyDelete
  2. abby kalau dah tekak cakap nak makan yg itu,redah sajaaaaaa...kekeke

    eh NasZ!
    kawan abby buat contest pantun Ramadhan...kwn abby ni saudara baru kita.Kalau NasZ rajin,NasZ join lah contest dia sebagai tanda sokongan kita terhadap dia..ok?

    http://missgaban.blogspot.com/2011/07/contest-pantun-ramadhan.html
    thanx..:)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete