KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, July 9, 2011

BLOGLIST YANG BERHABUK...

Salam sejahtera semua rakan-rakan blogger.

Thanks sebab masih sudi membaca coretan saya di blog saya yang saya punya blog. Pening? Saya pun pening gak. Hahaha...

Bloglist, apa tujuan sebenar kita buat bloglist? Nak terjah semua? Suatu ketika dulu saya tak tahu dan tak nak ambil tahu tentang bloglist ni. Kenapa? Biarlah rahsia. Hahaha... Sebenarnya dulu saya tak faham apa fungsi bloglist ni.

Berkaitan tajuk di atas, kebanyakkan blogger buat bloglist untuk senang dorang terjah. Tapi boleh ke dorang terjah semua? Kalau setiap blog penuh dengan widget yang canggih dan berat, saya tak larat nak tunggu. Kalau nak terjah, mesti kena baca entry dorang kan? Takkan terjah macam tu je?

Saya tak menunding jari pada siapa-siapa. Cuma nak melontarkan pendapat saya. Saya harap takde orang marah kat saya sampai nak buat perhimpunan plak. Haha...

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

10 comments:

  1. haha! thumbs up! suke ayt last. "Saya harap takde orang marah kat saya sampai nak buat perhimpunan plak. Haha."

    ReplyDelete
  2. haha, tak bole blah betul la Abg Nasz ni..
    memang pecah rekod la kalau orang berhimpun protes Abg Nasz.. tip top gittuuu.. :p

    Melaka pon kena BERSIH.. sadis sungguh.. tak aman dah nak duduk Melaka.. :'(

    http://missjannahjamaluddin.blogspot.com/2011/07/melaka-pon-ada-bersih-melampau-la-ni.html

    ReplyDelete
  3. mostly girl nye blog yg penuh ngan wiget.. tp xleh marah diorng, sbb diorng suka mcm tu an, plus tnpa doirng x wujud la wiget2 pelik mcm tu huhu...

    hantu di twitter http://eleventx.blogspot.com/2011/07/hantu-di-twitter.html

    ReplyDelete
  4. bkn melaka ja...kdah pon ada gak nie...polis byk ja...


    dlu masa awai2 brblog pon xpham bnda apa bloglist tue...

    ReplyDelete
  5. kalau tengok kat blog msred ada dua bloglist jer...memang msred selalu terjah....cuma bloglist follower je tak dapat terjah hari2...

    ReplyDelete
  6. wat bloglist tp letak kat page lain pon bolehh. :)

    ReplyDelete
  7. mmg ada..sbb penting ifa nk terjah..kalu dashboard serabut nk tgk..haha

    btw..berat x blog ifa?tkt gak..byk bloglist!hahaha

    ReplyDelete
  8. kb ad 2 bloglist..insyaallah sempat terjah semua..

    ReplyDelete