Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, July 4, 2011

LAKSA...FAVERET..HUHU...

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Balik dari Maybank tadi, staf saya ada buat laksa untuk santapan di pejabat. Saya apa lagi, sepantas semut mengambil mangkuk dan sudu.

Sambil menahan rasa gelora yang melaksakan diri saya, terus saya menceduk beberapa puluh cebisan panjang yang berwarna putih. Huhu... Aroma kuah laksa yang memenuhi udara ruang pantri meningkatkan gelora. Haha...

Dan akhirnya, dapatlah saya menyantap laksa yang amat menjadi feveret saya. Huhu... Dasat nukilan saya berkenaan laksa ni?

Sape minat makan laksa, geng saya. Hehe..

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

9 comments:

  1. err...feveret sy juga :)
    xpe xpe xpe,balik kampung nanti buat sendiri :P

    ReplyDelete
  2. laksa utara kat depan giant seksyen 18 shah alam best gila!! kuah pun banyak..

    ReplyDelete
  3. kakak pun suka, tp kalau kakak yg buat lagi best ( perasan betulkan? ) kih..kih...kih..

    ReplyDelete
  4. saya hntu laksa gak...heheheh


    tiap2 tahun raya msti menu laksa...

    ReplyDelete
  5. Tak suka makan dengan mee putih tu. Cuba makan bihun dengan kuah laksa. Pergh! Sedap!

    ReplyDelete
  6. hahaha..nukilan laksa.

    saya suka laksam. =)

    ReplyDelete