Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, July 20, 2011

"ABANG NASZ MEMANG BLOGGER YANG BEST"

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Tajuk entry memang tak boleh blah kan? Mesti ramai kat luar sana tengah muntah hijau baca tajuk entry ni. Haha... Lawak je. Sebenarnya saya jumpa tajuk entry masa tengah blogwalking dekat blog blogger yang join segmen Abang Ben tentang 3 Idola.

Terima kasih banyak-banyak kepada yang suka blog saya yang tak tahu apa yang bestnya ni. Tapi saya betul-betul hargai. Kepada Zul Fattah kerana memandang tinggi saya padahal saya memang tak selayak seperti Abang Ben. Saya cuma blogger baru yang masih bertatih dalam dunia blog ini.

Entry ni saya buat bukan untuk bangga diri k? Dan juga bukan nak bajet bagus. Saja nak luahkan rasa seronok saya bila ada blogger yang sudi memuji saya walaupun saya tak nak terima tapi dalam hati saya ni berbunga-bunga. Biasalah, muka kiut, hati pun kiut la kan? Hahaha...

Anyway, thanks untuk semua rakan-rakan blogger yang menyokong saya. Saya akan cuba beri output yang lebih baik pada masa akan datang.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

13 comments:

  1. wekk.....hehehe
    oklah barukan.....kira dah maikn otai lah ni....happy blogging

    ReplyDelete
  2. bagus, merendah diri.hehehe teruskn menulis ok! (^__^)

    ReplyDelete
  3. wah.. semakin bsmngat la nk berblog lpas ni

    ReplyDelete
  4. haha.. apa yg sy cakap itu Ikhlas Abg Nasz.. happy blogging.. dulu masa sy tak ada semangat nk blogging... Abg yg banyk support..hhuu.. thanks Abg Nasz

    ReplyDelete
  5. yg pnting tuk terus berjaya kena berusaha dgn lebih gigih :D

    ReplyDelete
  6. abg nasz memang blogger yang best... huhuhu.. entri2 bersahaja.. tapi bermakna... i like.. :)

    ReplyDelete
  7. wahhh bestnyer dah jd idola kan,,,baguslah gitu,,tahniah,,keep it up!

    ReplyDelete
  8. memang bangga apabila dipuji. huhu, tak salah nak bangga diri sekali sekala. jangan sampai lupa diri sudah.

    ReplyDelete
  9. blog nasz ni mmg dah jadi blog feveret...

    ReplyDelete