Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, July 8, 2011

BLOGGER FEYMES ... SAYA?

Credit Google

Salam sejahtera semua rakan-rakan blogger.

Ada rakan-rakan blogger mengatakan saya ni blogger feymes. Tapi sebenarnya saya tak pernah fikir saya feymes pun. Saya nyer follower pun tak sebanyak Abang Ben mahupun Cik Epal.  Saya cuma blogger baru di dunia blogging. Cuba mencurahkan pendapat dan berkongsi informasi. Mungkin cara penulisan saya ni nampak skema skit tapi saya tak kisah.  Sebab ini cara penulisan yang sangat saya selesa.

Bila saya selesa menulis, lagi senang saya ingin melontarkan pendapat dan informasi yang ingin disampaikan.  Ada gak rakan-rakan blogger yang tengok Pageview saya, dorang kata saya ni blogger otai. Saya bukan blogger otai sebab saya pun still baru dalam dunia blogging.

Lepas itu, nak kata seorang blogger tu feymes tu macam mana ek? Sebenarnya saya pun tak tahu.  Bila saya ada buat segmn simple saya, saya akan sedaya upaya promote segmen tu dengan blogger-blogger lain supaya dorang join. Bila dorang join, saya rasa seronok sebab ada gak blogger sudi join segmen simple yang tak grand mana pun. Huhu...

Bagi korang, blogger feymes tu yang macam mana ek?

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

2 comments:

  1. femes tu bsr mknenya.. ssh nk huraikan..

    ReplyDelete
  2. blogger femes tu ada banyak...sama ada femes dengan entry2, femes dengan segmen2, femes dengan wajah2 nya dan fesyen2 yang dia tampilkan pada blog dia...

    dan paling femes kalu kat luar pun blh cam..macam ada blogger kat blog tak letak langsung pic dia..jadi dia hanya terkenal pada alam blogger jerk :)

    ReplyDelete