KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, June 3, 2012

TAK NAMPAK ATAU BUAT-BUAT TAK NAMPAK?



Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Korang nampak tanda "Dilarang Merokok" tu? Korang nampak apa yang keluar dari mulut pakcik tu?

Korang rasa pakcik tu tak tahu membaca atau buat-buat tak faham je?

Wassalam.

-NASZ-

Published with Blogger-droid v2.0.4

Sila Tekan Like Jika Suka

14 comments:

  1. jemput join segmen diya :)http://cioccolatoworld.blogspot.com/2012/06/segmen-cioccolato-world-tambah-follower.html

    ReplyDelete
  2. Biasala tu.. Rakyat Malaysia skang ni makin lama makin kurang kesedaran sivik..

    ReplyDelete
  3. lagi dilarang lagi ada yang buat.. macam tu jugak 'dilarang membuang sampah di sini..' papan tanda tu sekadar hiasan..

    ReplyDelete
  4. haha..sign tu dikaburi asap2 rokok..manela nmpak..hahaha

    Ain dah pandai buat drama sekarang.

    ReplyDelete
  5. Dia ingat frame biasa je kot gantung.Haha

    ReplyDelete
  6. skrang dah x merokok dah.. tak baik utk kesihatan..

    ReplyDelete
  7. biasa ni... macam tanda jgn buang sampah disini... penuh longgok sampah...

    ReplyDelete
  8. salam;
    aku rasa org tu biul atau banggang.

    ReplyDelete
  9. pakcik tu buta huruf.

    kesian dia. hmm

    ReplyDelete
  10. pakcik tu paham bahasa jawi je lahhhhh..... ahakssss

    ReplyDelete
  11. dia tak perasan..... dan jugak tak berperasaan....

    ReplyDelete
  12. Dia faham bahasa fizikal jer gamaknya

    ReplyDelete
  13. Dia faham bahasa fizikal jer gamaknya

    ReplyDelete
  14. kurngnye KESEDARAN SIVIK tu pakcik...kasik lempang laju2 jeee..

    ReplyDelete