Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, July 27, 2011

"KENAPA?!"

MENARIK:

GET FUEL EFFICIENT WITH THE NEW PROTON SAGA FLX!




Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Soalan ni selalu bermain-main di benak saya. Kenapa? Kenapa? Kenapa perlu dorang yang terlibat suka bantutkan hasrat saya untuk berblogwalking? Apa salah saya? Nak nangis dah ni. Tapi tergelak la plak. Hahaha...

Ini antara sebab-sebab dorang buat macam pic kat atas yang saya boleh fikir. Mungkin sebab blog dorang tu banyak gambar-gambar censored dan untuk tontonan orang dewasa saja. Tapi saya tengok biasa je. Mungkin sebab saya berumur dewasa kot?

Mungkin sebab dorang blogger baru dan saja nak testing setting ni. Nak tengok banyak mana blogger tak pergi blog dorang dah. Bukan rugi ke macam tu? Hehehe...

Mungkin dorang sengaja nak buat kejutan sebab kejutan ni boleh buat orang datang ke blog dorang. Tapi sekali je kan? Nak buat kejutan pun mesti ada caranya. Kan?

Antara yang saya rasa sangat susah bila ada setting yang sangat advance ini ialah bila saya tengah blogwalking guna handphone dan wifi tempat tu lembab macam siput sedut, masa tu nak tunggu loading page setting ni pun dah memakan masa. So, dengan selambanya saya terus pangkah dan blogwalking ke blog lain.

Saya rasa bengang bila lepas je setting tu, tak ada pun untuk tontonan dewasa. Masa tu terfikir, kenapa dorang letak setting tu? Seronok ek letak setting tu? Nampak profesional kot?

Ini cuma luahan pendapat saya. Bukan nak menghentam tapi memberitahu saja. Nak nasihat, saya memang tak layak sebab diri sendiri pun tak ternasihat lagi.

Ada yang tak puas hati? Sila serang saya.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

10 comments:

  1. Nice2. Hee. Sudah follow balik. hee. :)

    ReplyDelete
  2. Assalam...
    Rasanya diorang tak tahu macam mana nak hapuskan benda tu. Skrg ni kan ramai blogger baru, jadi belajar blog tak sempat nak khatam lagi tentang setting tu...fikir positif je le utk sedapkan hati..

    http://azilas.blogspot.com.

    Saya pun nak tegur juga, boleh ke?hehe..jgn marah ye..
    Napa letak 2 pilihan je utk komen? kdg2 saya malas nak sign in. Jadi terus malas nak komen. Orang yang tak ada akaun google pun tak boleh nak komen kalau hanya ada 2 pilihan..

    ReplyDelete
  3. mungkin diaorg nakkn privasi kot, hanya org2 tertentu je yg dpt baca blog mereka.. entahla.. saya pon tak tahu.. hihi, pape pon, terima kasih atas komen entry saya... :)

    ReplyDelete
  4. so, cuba bg pendapat cmna nak buang bnda alah tu?sebab saya pun x tau sy punya blog jd cmtu jgk...sndiri punya pun rimas la...

    ReplyDelete
  5. hikhik...
    cnk dah buang.. jom dtg dan follow ye encik Nasz! :)

    http://pelangichanteque.blogspot.com/2011/07/harimau-malaya-tekan-singa-buntal-p.html

    jom kite p serang singa dan sokong harimauuuuu! aummm!! :)

    ReplyDelete
  6. law sya...lmbat sgt loading...mls dh nk tgu...

    ReplyDelete
  7. HAHA MB slalu gak jumpe.. maybe die xtaw la kot cne xnk bg mnde tu kuar

    ReplyDelete
  8. mmg rsa mls nk jenguk blog cm 2..tp klu org 2 sudi dtg blog sy xpe lh lyn kn jelh.....

    ReplyDelete
  9. banyak juga kakak jumpa mcm tu, betullah macam Nasz cakap, sekali je masuk...

    ReplyDelete