KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, October 24, 2011

DREAM HIGH - PERSAHABATAN DAN CINTA



Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Nak kongsi satu video clip satu drama korea - Dream High. Lagu ni kira lagu utama untuk drama korea ni. Lagu ni best dan unik (Bagi saya la..bagi korang, saya tak tahu).

Saya suka drama korea ni sebab ceritanya berkisar tentang persahabatan dan cinta zaman remaja.

Korang tengok la video clip kat atas tu dan nilai sendiri lagu ni best ke tak?

Hehehe.

p/s : Dengar kata dorang dalam proses pembikinan Dream High Part 2. Dijangka release tahun 2012. Kita tunggu dan tengok nanti. Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

18 comments:

  1. huhu..btol3..setuju sesangat..act,,sy plh nma blog Dream High pon sbb tgk cte ni la

    & ad Dream High Part 2..x saba nk tgk! :D

    ReplyDelete
  2. wooo...juz watch this drama...1episode..pastu xtgk dh...

    ReplyDelete
  3. Dream High 2 dgr cerita xde yg pelakon asal..tggu je la.

    ReplyDelete
  4. layan korea mmg bez kan...pakaian diorg pon comel2 belaka

    ReplyDelete
  5. suka dream high! saya layan je citer ni. best pulak pastu sangkut sampai sekarang. hoho~

    ReplyDelete
  6. tak tengok le cerita korea..kalau dah mula tengok,tak buat kerja lain la gamaknya..

    ReplyDelete
  7. lately ni suka gak layan korean movie.. tp cerita ulangan jek kt ntv7 huhuhu..

    ReplyDelete
  8. salam;
    aku tak minat cerita2 korea..susah nak komen.

    ReplyDelete
  9. huh !!! tak sabar nak tengok..... he3

    ReplyDelete
  10. http://husnamujahidah.blogspot.com/2011/10/header-baru.html

    abg nasz boleh tolong komen husna punya header baru tk? tolong lah suruh sape2 kawan abg komen ye? (",)takut tak cantik je? heeee~ pliszz~

    ReplyDelete
  11. laaa
    lagu ni dr pilem ke
    selalu dok dgr dr kwn2
    hehehee


    layannnn~

    ReplyDelete
  12. tengok cite ni ase semangat sangat

    ReplyDelete
  13. owhh korea..ana prefer jepun..hehe




    jiran nasz,
    ana

    ReplyDelete
  14. wah.. abg nasz pun lyn korean ea? hehe. btol2.. mmg best pun cerita ni. bg motivasi utk majukan diri.

    ReplyDelete