KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Thursday, October 6, 2011

"TAKUT KUCING LA PLAK"

Asslaamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Dalam keluarga saya, saya seorang je yang tak takut kucing. Emak dan semua adik-adik saya takut kucing datang dekat dengan dorang, kelam kabut dorang lari dan menjerit-jerit macam kena histeria. Hahaha. Rasa macam lawak plak. Kalau takut pada anjing saya faham la gak.

Ada pernah nampak seseorang yang tak suka kucing sanggup sepak terajang kucing tu. Kesian kan kat kucing tu. Saya tak faham kenapa kucing tu diperlakukan sebegitu? Apa salah dorang kan?

Saya suka kucing. Dulu ada gak niat kalau ada duit banyak, saya nak kutip seberapa banyak kucing dan tempatkan satu pusat jagaan khas. Bila saya pergi mana-mana pun, saya nampak je kucing, saya akan kutip dan letak kat pusat jagaan tu. Itu niat saya la.

Tapi sekarang tak mampu lagi. Mungkin pada masa depan kot? Hehehe.

Sape suka kucing, angkat kucing korang. Hehehe.

p/s : Nampak banyak kucing kat kedai makan yang selalu saya lepak. Kesian dorang.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

12 comments:

  1. Bukan penggemar binatang peliharaan.. tapi tak pernah tergamak mengasari mana-mana binatang :)

    ReplyDelete
  2. sy ske kucing, tp sy xbrani nak manje2 kan dyorang, tp klo bg mkn n usap2 skit boley la:)

    ReplyDelete
  3. insyaAllah =]
    niat baik tuhan mesti tolong

    ReplyDelete
  4. nasz: nak email awk..nk tnye somthing..x pon awwk add sy kt fb sy. nurul farhan, then pm sy ye ;)

    ReplyDelete
  5. kalau xsuka kucing jgn sampai sepak terajang, lempang pipi dia cukup laa

    ReplyDelete
  6. saya suka jer kucing. ada juge kawan yg takut kucing nih.. mcm kelakar jer tgk bila dia jerit2 mase kucing tu datang dekat...;P

    ReplyDelete
  7. saya suka kucing, kat umah ada 8ekor kucing.. time sekolah kalau jalan2 nampak kucing sanggup beli ikan bilis bagi kt kucing 2.. =) pernah gak ada niat nak bela semua kucing terbiar..family saya semua suka kucing.~

    ReplyDelete
  8. kesian tgk kucing2 terbiar..
    ana x berape suke kucing jugak tp xdela smpai nak sepak terajang.. die ade hati prasaan jugak :)




    jiran nasz,
    ana :)

    ReplyDelete