KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, October 16, 2011

PEREMPUAN KITA DAH HILANG RASA MALU MEREKA...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Saya lepak-lepak di dekat dengan Menara Condong Teluk Intan. Ada sebuah kereta yang dinaiki oleh 3 lelaki dan seorang perempuan. Terfikir kenapa perempuan ni masih ada kat luar? Mana parent dia?

"Itulah, nak bagi 'hot dog' tak nak"

Tiba-tiba terdengar ayat tu keluar dari mulut salah seorang lelaki tu. Saya terdiam. Saya dengar perempuan gelak-gelak je. Dah takde rasa malu perempuan sekarang. Saya tak kata semua tapi sebahagian je.

Apa nak jadi dengan bangsa saya sekarang ni?

p/s : Pakaian perempuan tu pun...faham-faham je la.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

21 comments:

  1. ok sy pon turut terkedu sat...

    ReplyDelete
  2. ish ish .. entahlan .. semuanya bergantung kpd diri pompuan tuu. sebegitu rendahnya harga diri pompuan tersebut.

    ReplyDelete
  3. ishhhh..buat malu jer!

    *teringin nk g menara condong TI..5 tahun sy duk Ipoh..tak pernah smp sana..rugi tul :(

    ReplyDelete
  4. sedih mengenangkan ank2 muda sekarang... tak kira laki dan pompuan....

    ReplyDelete
  5. hmm.. itula, yg pakai jean ketat dan sendat sampai tonggeng nampak lurah punggung jgn ckpla.

    ReplyDelete
  6. ntah le.. kekadang tu mak bapak bukan tak ajar..tpi mereka yg lawan

    ReplyDelete
  7. cantik jugak menara condong ni time malam..sy pegi sana dulu time siang..so nmpk mcm biasa je..

    p/s - pasal pempuan tu x dinafikan, mmg ada yg cenggitu..

    ReplyDelete
  8. err..mnx dijauh kn la jd cm2..hm

    ReplyDelete
  9. btol 2..kurang malu dh orang sekarang.sedih jekan..

    ReplyDelete
  10. mulut jantan2 ni meme langsi betul....nk tampar rase....hish....minah tu pun....igt bagus sgt.....hmmmmmm..... =_="

    ReplyDelete
  11. oh..saya pun terkejut kan..skrg semua dasyat...

    ReplyDelete
  12. entah, akak pun tak tahu nak kata apa

    ReplyDelete
  13. pehh, ape jenis perempuan la tu.. --'

    ReplyDelete
  14. semakin maju dunia dan era pembangunan... semakin nipis rasa malu dan akhlak anak bangsa.. hurm...

    ReplyDelete