KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Sunday, October 30, 2011

"GANGGUAN SEKSUAL TERHADAP LELAKI"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Selalu kita dengar gangguan seksual terhadap perempuan je kan? Macam mana plak gangguan seksual boleh berlaku kepada lelaki? 

Jawapannya ada perempuan yang suka berpakaian ketat walaupun pakai tudung. Kalau nak tutup aurat, biarlah sempurna.


p/s : Takde niat nak cari salah sesiapapun. Cuma nak mengingatkan je.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

13 comments:

  1. kau post benda ni aku rasa terganggu. haha
    :D

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..
    setakat ni sy always beringat..hehehe

    ReplyDelete
  3. Salam;
    Bagi aku tak salah menegur sbb ianya utk kebaikan,tak kira lelaki boleh tegur perempuan perempuanpun boleh tegur lelaki.

    ReplyDelete
  4. SALAM,
    BAGUS N3 INI. PERBETULKAN APA YG TAK BETUL, DAN PENAMBAIKAN TERHADAP APA YG SEDIA BAIK

    ReplyDelete
  5. betul jugak ni,,terima kasih untuk entry ni,, :),,ingat mengingati

    ReplyDelete
  6. pompuan tuh susah sangat nak jaga aurat

    ReplyDelete
  7. hihihi...sekrg dah jadik trend pakai cam nie...

    ReplyDelete
  8. gambar bi lama dah ada....tapi tak ramai yg ambil iktibar

    ReplyDelete
  9. wanita itu panahan syaitan...rosaknya adam dari wanita...macam dlm gambar..

    ReplyDelete
  10. perempuan itu sendiri kekadg menjerat lelaki jugak kan

    hurmm..
    maceh utk peringatan ini=]

    ReplyDelete