KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, October 21, 2011

"ADA BEZA KE PAKAI ATAU TAK PAKAI?"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Terjumpa gambar ni kat FB. Bukan nak mengaibkan. Cuma dengan harapan kita tak jadi manusia sebegini saja.

Korang tengok sendiri.


Dah puas tengok? Jangan tengok lama-lama ye? Persoalannya saya sekarang, kenapa kepala ditutup tapi di bahagian bawah yang sepatutnya bagi saya, sangat perlu ditutup dilapik dengan satu kain nipis macam stoking dan swimming trunk je?

Lagi satu, korang rasa kalau pakai sarung nipis tu dengan tak pakai, ada beza ke tak?

Korang tengok dan nilailah sendiri.

Wassalam.

-NASZ-


Sila Tekan Like Jika Suka

39 comments:

  1. bg sy kalau dah nak menutup aurat tu..tutupla dgn sempurna kan.kalau tak nak tutup,jangan tutup terus.hmm..wallahu'alam.

    p/s : harap sy tak jadi macam tu :)

    ReplyDelete
  2. pelik2 dunia skrg nie..tanda dunia dh nak akhir zaman kot..wallahualam

    ReplyDelete
  3. astarghfirullahalaziim..mcm tu punye style pun ada ker? mazhab mne tu? hahahaha

    ReplyDelete
  4. hahaha...akak pernah tengok...baik tak yah pakai tudung...kalau si gadis tue anak dara akak memang kena belasah...teruk...

    ReplyDelete
  5. rambut dia xde la.....

    botak daa.....malu
    sebab tu tutup agaknya

    ReplyDelete
  6. hakikatnya, mcm tu la skrg...

    berpakaian tp hakikatnya bertelanjang...

    ReplyDelete
  7. aiyoo... sy sndri malu nk tgk.. ape nk jd la, aih..

    ReplyDelete
  8. Takde beza pun pakai ke tak.Tetap nampak jugak.Penah tgk gambar ni kat fb dulu.huhu~ memalukan.

    ReplyDelete
  9. style mcm nie kalo search google image mmg berlambak...kita yg tertengok pon malu...hermm

    ReplyDelete
  10. kalau setakat nak pakai cenggitu baik buka je semua tunjuk dekat orang. Astaghfirullah al azim.

    ReplyDelete
  11. adeh..malu kaum je nih =(




    jiran nasz,
    ana

    ReplyDelete
  12. ish ish ishh..xde beza langsung..baik xyah pakai..alahai donia...sedih

    ReplyDelete
  13. ape punye pmpuan la..
    buat malu je..

    ReplyDelete
  14. better xyah pakai kot.. haishh, bt malu je la..

    ReplyDelete
  15. penah gak dapat email ni. tapi macam tak cayer je.betul ke ye?

    ReplyDelete
  16. astaghfirullah...ini mesti kes tak perasan.... atau dia x sangka akan jadi macam nie... Apa2 hal pun..x faham konsep sungguh.

    ReplyDelete
  17. ada org upload gmbar mcm ni kat FB? dh ilang akal sgt ka..pegi mn rasa malu dia..sedih bg pihak dia...

    ReplyDelete
  18. astaghfirullah..malunyerrrrrrrrr... macam telanjang jerr sekali pandang tadi...ni la yg dikatakan berpakaian tapi bertelanjangan~~

    ReplyDelete
  19. macam hampeh..takde pengetahuan am betul..

    ReplyDelete
  20. adoiii...memang tak ada beza, baik tak yah pakai teruskan

    ReplyDelete
  21. pagi2 jumaat..dah berdosa..shhhy..

    ReplyDelete
  22. samalah ngn entry yg citra tulis bulan lepas.. atas tutup litup tp tang bawah ketat sampai nampak kuih apam terselit.. anak2 citrapon tau tutup mata malu.. tp yg pakai megah je jalan depan laki2.. huuu

    http://citrananizam.blogspot.com/2011/09/pakai-tudung-seluar-ketat-baju-fit.html

    ReplyDelete
  23. aihhhhhhhh
    malu asenyeee
    sebb kaum ku =.=

    ReplyDelete
  24. huh,,,,ntahlah,,,tapi cerita sebenar ,,kita tak tau,,,,manalah tau,,,seluar dia kena tarik ke,,,member-member prank,pastu tangkap gambar,,,tak boleh cakap jugak,,,

    ReplyDelete
  25. mlu je tgk..baik xpyh pkai..terus pakai bikini je.huhu..

    ReplyDelete
  26. aduiii la hai.. buat malu kaum je la org ni... erm.. senang citer xpyh pakai dah kalo pakai dgn x pakai sama aje.. so what for u wear it?

    ReplyDelete
  27. dia pakai legging kaler kulit ea??

    ReplyDelete
  28. masyaAllah..
    hm prs0alan yg sme jgk bile tgk pic ni..
    cam tede beza,mgkin dye ta nmpk 0r prsan,tp 0rg2 yg nmpk ni beringat2 lerr..

    ReplyDelete
  29. adoihaiii malunya..tak kan la tak pikir..adoii..memalukan la.

    ReplyDelete
  30. http://diah83.blogspot.com/2011/10/ada-beza-ke-pakai-atau-tak-pakai.html

    sy share ni ye..

    ReplyDelete