KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, October 5, 2011

"AMANNYA BILA TAK SANGAT DIKENALI"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Korang rasa best ke jadi artis? Nak pergi mana-mana kena tutup muka dan keluar secara curi-curi. Susah kan? Tapi ada gak orang yang sukakan perhatian. Tak dinafikan bagi dia, perhatian yang dia dapat tu buat dia gembira.

Tapi saya rasa kalau saya misalnya nak pergi pasar malam, orang tak berapa kenal saya bila saya pakai baju T shirt dengan seluar jean je. Memang saya aman dan nak buat pe pun tak ada orang nak ambil perhatian. Hehehe.

Korang yang mana satu?

p/s : Blogger feymes ok kot? Hahaha.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

12 comments:

  1. Tak ramai kenal saya pun heheh.. tapi berkenaan imej saya ambil berat walau takde sesiapa heran saya melalui mereka ;)

    ReplyDelete
  2. yup.. rasa rimas klau pemes. tk pemes lah syiok!! kluar pkai bju tidur pon org tk kesah! = ='

    ReplyDelete
  3. suka jd 'orang biasa' .. :)..

    err, tp xpnh plak jd femes..hehe

    ReplyDelete
  4. best ke jd glamour...ermmm...xpe..yg penting hidup gumbira...

    ReplyDelete
  5. heheheh
    nak tu nak tapi cm takot je
    hehehe
    so syukur dgn keadaan skrg
    hehehe

    ReplyDelete
  6. blogger femes dikalangan blogger je....so sefemes mana pon kita, tetap boleh aman sebab non-blogger tak kenal kita.....



    ### dah dapat wifi balik. serangan komen bertubi tubi

    ReplyDelete
  7. sy lg suka org x kenal. x payah nak susah2 lari. hahaha

    ReplyDelete
  8. saye suke yg x jadi perhatian... tp rasanya klu gi mana2 prog, saye selalu jd perhatian. sbb umur dah 25 tporg ingat budak form 3. hehe..

    ReplyDelete
  9. mcm ana ni keje dlm kmpg sendiri susah gak kdg2..p pasar mlm ke mane2 ke dlm kmpg,org konfem kenal je..hehe
    kdg2 advantage gak..p psr mlm,ade je yg nk sedekah ape2..hehe


    jiran nasz,
    ana :)

    ReplyDelete