KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, October 26, 2011

"SENYUM JE WALAUPUN DIPERLI"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Dah sampai Hotel Prescott Inn Kajang. Tengah rehat-rehat je sekarang. Penat gak drive tadi. Dari Bagan Datoh ke Teluk Intan. Dari Teluk Intan terus ke Kajang. Siap tersesat lagi. Hehehe.

Tadi tersesat, saya tersilap tengok tanda jalan. Kawan saya gelak-gelakkan saya. Saya pun gelak la nak cover malu. Takpelah. Lagipun dia gurau je. Layan je la. Dia nak menceriakan suasana.

Tapi, sepanjang perjalanan, dia asyik ungkit salah saya tadi. Semua gelak, saya pun gelak gak la. Walaupun rasa sikit annoying. Takpelah. Kawan-kawan tengah seronok. Layan je la. Kan?

Banyak kali gak dia perli sampai rasa nak senyum pun susah. Tapi saya tetap maintain senyum. Biar perjalanan seronok je. Kan? Layan je. Saya positifkan diri. Tak nak sentap sebab tahu dia cuma bergurau je.

Saya pun dua kali lima gak dulu. Hehehe.

p/s : Tengah cuba untuk perbaiki diri jadi lebih baik.

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.4

Sila Tekan Like Jika Suka

14 comments:

  1. hehe....positif sntiase.....tp klu terlampau & melampau memerli mmg bole mdtgkn mrh....haha :p

    ReplyDelete
  2. diam itu lebih baik dr berkata2...slalu gak kdg2 kene...tp sangka baik ....

    ReplyDelete
  3. betul2.. senyum je kalau org perli... selagi boleh tahan,, sbr itu separuh dari iman ^^

    ReplyDelete
  4. yeah be +ve.. slalu kena perli pn sabar je.. sbb klu kta wat dek je, diorng pn mls nk perli dah.. kan?hehe ;D

    ReplyDelete
  5. nasz...benda benda gini normal nasz..rasanya semua org pernah mengalaminya...sabar je..buat xtau je..kalau dilayan..lg dia rasa sonok dok perli kita..senyum xperlu kata apa apa...hehehe

    ReplyDelete
  6. kekeekkekee
    haaa
    bersabau la yeeee=p

    ReplyDelete
  7. selalu gak kena..tp buat dek je..ala dorang nak gurau2 kan..kite pun kadang2 x sedar kita buat benda yg sama kt dorang.

    wah kat kajang...hometown sy..hee

    ReplyDelete
  8. Sabar sajalah beb.
    Awan selalu kena yang lebih berat lagi.

    ReplyDelete
  9. nak kata apa ye,semua ada kat atas..

    ReplyDelete
  10. heheheh..sabar separuh dari iman.think positif jew.heeheheh..kalau dah lebih2 tegur je la.kihkihkih

    ReplyDelete
  11. what u give..u'll get back..huhu..dah terkena balik ler tu

    ReplyDelete
  12. dapat menyakat orang memang best kan.tapi bila diri yg terkena rasa tak puas hati juga kadang-kadang..hehe :)

    ReplyDelete
  13. errr...kalau saya....kurang sabar sikit. Dah gelak 2-3 kali..cukuplah...kalau macam tak tau berhenti..saya bagi juga sedas dua.. Bagus betul kalau mampu bersabar

    ReplyDelete