KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, October 12, 2011

SESUATU YANG BUKAN UNTUK DIMAINKAN...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


p/s : Jangan mainkan hati orang lain. Kesian la kat orang tu.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

17 comments:

  1. ingat hukum karma, buat baik dibalas baik, buat jahat dibalas jahat...nak minta tolong dgn nasz...

    http://sun3tpini.blogspot.com/2011/10/entri-baru-tak-dapat-dikesan-setelah-di.html

    ReplyDelete
  2. betul tu..hati bukan utk dimainkan


    Hendak belajar Nombor dalam Bahasa Bisaya,terjah entri ini
    NOMBOR DALAM BAHASA BISAYA

    ReplyDelete
  3. Ya..betul tu daging ni mudah terluka luar dan dlm.

    ReplyDelete
  4. Hi Nasz.. lame xsinggah sini,.. cantek header baru tu... :)

    ReplyDelete
  5. tajuk entry mcm tgh frust je.. ;D

    ReplyDelete
  6. kadang2 org terbiasa main2.. begitulah~

    ReplyDelete
  7. setiap perbuatan pasti ada pembalasan

    ReplyDelete
  8. ada org main²kn ati awk ker?? klu btl ada, kita mengalami masalah yg sama.. :(

    bila dh tercalar, ssh nk pulihkn, tp yg main²kn tu, sgt seronok!!!

    ReplyDelete
  9. jangan memain bab HATI..
    kelak mmg pedih hulu hati :P



    jiran nasz,
    ana

    ReplyDelete
  10. betul2 ! benci betul org yg suka men2 kan hati dan perasaan ni..

    ReplyDelete
  11. mekarkan hati bercinta dengan allah, ^^,

    ReplyDelete
  12. yup...mencuri secara terang-terangan..x blh...mencuri secara diam2..blh...ku mencuri hatimu, ku simpan di dlm cupboard.

    ReplyDelete
  13. nilai sebuah hati
    ibarat nilai sebuah doa
    =]

    ReplyDelete