KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, October 25, 2011

SANTAI MINDA : "MENIRU PETIKAN KATA-KATA SI MOTIVATOR"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.


Kali ni nak santai minda jap. Nak tengok korang gelak plak. Walaupun ada sesetengah entry saya merapu je lebih. Hehehe.


Korang terus baca ye?


Seorang Motivator berkata: "Tahun-tahun terbaik dalam hidupku, aku habiskan bersama seorang wanita yang bukanlah isteriku."

Hadirin dan hadirat terkejut dan terpaku...

Dia kemudian menambah , "Ia adalah ibuku."

Hadirin dan hadirat kemudian bertepuk tangan dengan gemuruh dan tertawa.

Mamat yang baru saja mengikuti seminar tersebut, kemudian mencuba perkara ini di rumah. Setelah makan malam, dia berkata dengan lantang di depan isterinya di dapur.

"Aku menghabiskan tahun-tahun terbaik hidupku bersama seorang wanita yang bukan isteriku."

Ia berhenti sejenak memejamkan matanya, cuba mengingatkan ayat terakhir si Motivator... Ketika Mamat membuka mata, dia mendapati dirinya terbaring di tempat tidur hospital, baru saja mendapatkan rawatan akibat siraman air panas.

Moral of the story:
Don't copy, if you can't paste.



Credit : Cerita Lucu


Hehehe. Korang dah gelak blum? Kalau belum, gelak cepat. Kalau dah, gelak cepat. 


Wassalam.


p/s : Hujan lebat plak malam ni. Tak dapat tengok TV lagi nampaknya. 




-NASZ-


Sila Tekan Like Jika Suka

11 comments:

  1. ibu segalanya...nak balikkkkkkkk....huhu...shah alam ujan juga....

    ReplyDelete
  2. wessssssssssss...memang besar gelakku..naseb baik belum berlaki..ngeeee....

    huhuhu..x sabaqnya nak balik jmpa my mom....

    ReplyDelete
  3. jom cinnamon ada tag kamu

    http://norihanchocolatebakery.blogspot.com/2011/10/contest-blogku-menawan-kalbu-by-askar.html

    ReplyDelete
  4. nak nangis pun ada....
    dapat bini kejam sampai camtu....

    ReplyDelete
  5. hahaha..kesian si mamat kena siram air panas...

    ReplyDelete
  6. hoho hehe. tak tahu nak kata apa laa;)

    ReplyDelete
  7. ganasnye bini...laki dye baru je nk gurau..huhu

    ReplyDelete