Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Wednesday, October 26, 2011

CONTEST BLOGKU MENAWAN KALBU BY ASKAR PINK & AMALINA

Nak Join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Dah lama rasanya saya tak join apa-apa contest. Walaupun jarang sangat menang tapi saja nak try gak. Kalau tak try, memang 100% takkan ada peluang dapat hadiah kan? Betul tak? Hehehe.

Tapi kalau kita cuba masuk, walaupun peratus nak menang tu sikit tapi still ada peluang lagi. Sebab kita mencuba gak. Kalau dah rezeki, Insya Allah dapatlah tu.

Nak merapu bleh tak? Hehehe. Sila terus bacaan korang ye?

Tanpa berlengah lagi, Panglima Kassim melancarkan hikmat memutar belit pisang emasnya. Maka terpelantinglah Panglima Soud mencium dinding batu yang tersergam indah. Panglima Kassim ketawa berdekah-dekah sehingga seekor lalat masuk ke dalam mulutnya. Maka tersedak la Panglima Kassim.

Panglima Soud yang tengah pening-pening lalat bangun sambil cuba mengukuhkan tempat dia berpijak. Sambil memandang Panglima Kassim yang masih tersedak-sedak, Panglima Soud membuka langkah hikmatnya.

"Gelombang ... Kera!" Pantas Panglima Soud menyerang dengan gelombang berwarna hijau keungguan. Gayanya saling tak tumpah seperti Son Goku yang sedang melancarkan Gelombang Penyu aka Kamehameha.

Panglima Kassim yang sedang tersedak lalat itu dengan pantasnya melancarkan Hikmat Taju Kage Bushin No Jutsu dan menjadi banyak klon untuk menghalang serangan Panglima Soud. Malangnya, akibat tersedak lalat, Panglima Kassim tak dapat menumpukan perhatian dan akhirnya terpelanting terpeleot dalam akuarium. Seekor lalat yang begitu gembira terbang keluar dari mulut Panglima Kassim.

Panglima Soud begitu berbangga dan terus mendabik dadanya ke langit. Dengan riaknya dia berkata:

"Aku dah menang. Muahahaha"

Tiba-tiba,

"Boommm!"

Mata Panglima Soud terbeliak. Panglima Kassim yang baru berjaya berdiri dengan bersusah payah terus jatuh terduduk. Kedua-dua panglima mengira satu, dua, tiga sama-sama dan kemudian menjerit :

"Oh. Tidak!!!"

Satu-satunya jamban yang menyebabkan pertarungan antara dorang telah diletupkan oleh Askar Lalat Elit. Maka, bertempiaran larilah Panglima Kassim dan Panglima Soud mencari jamban lain untuk membuang air besar yang ditahan dorang selama ini.

Hehehe. Macam mana? Sempoi tak ending dia?

Kena tag untuk qualified contest ni. Saya nak tag:

3nogr33ny
Diyana Ali
remyhazza

CONTEST INI BERMULA DARI 24 OKTOBER 2011 HINGGA 1 DISEMBER 2011. RALAT TARIKH SEBENAR SEHINGGA 24 NOVEMBER 2011. (MENURUT PENGANJUR).


Itu je. Semoga saya menang. Hehehe.


p/s : Esok kena bertolak ke Metro Inn Kajang. Ada Kursus kat Putrajaya. Sesape duk kat Kajang tu, nak minum malam esok, bagitau la. Hehehe.


Wassalam.




-NASZ-


Sila Tekan Like Jika Suka

12 comments:

  1. wah gdluck ye, semoga ade rezeki. hehe .thanks :)

    ReplyDelete
  2. wah contest.. blog menawan? hehe.. gud luck..

    ReplyDelete
  3. Bro ... walaupun dh tak sempat nak sertainya....
    harap2 sangat bro menang...
    jadi askar pink yg terbaik......
    gud luck bro !!!!

    ReplyDelete
  4. Salam tuan blog. Thanks for join this contest ye. Lina dah check penyertaan anda. Good luck! :)

    ReplyDelete
  5. siap ada lalat lagi ye..cmfrm menang ni..terima kasih ye..

    ReplyDelete
  6. http://mustwaniekl.blogspot.com/2011/10/segmen-jom-kenali-blogger.html

    abg nasz..di tag

    ReplyDelete
  7. melalut pulak cerita tuan hamba yer..huhu..sabo jela ek

    ReplyDelete
  8. mcm kenal je dialog Taju Kage Bushin No Jutsu tu....hehehe

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum w.b.t :) Yuhuuuu! Lina nak bagitahu, hadiah telah di-updated. Jangan lupa check penyertaan anda jugak. Kalau takda dalam list, inform me first, okay?:D

    ReplyDelete
  10. Hyehye! Sorry kacau lagi, haha. RULES telah ditambah kerana ada sponsor. Pemenang juga dinaikkan kepada 7 org. Haaa, sila usha entry ni : koreanpoplovers-amalina.blogspot.com/2011/10/announcement-gembira-kepada-peserta_29.html :) Harap anda responds, thanks for your cooperation. Nak kacau lagi nanti, haha :D

    ReplyDelete
  11. Yehawww! TOP 20 CONTEST BLOGKU MENAWAN http://koreanpoplovers-amalina.blogspot.com/2011/11/senarai-top-20-contest-blogku-menawan.html :)

    ReplyDelete