Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Tuesday, October 18, 2011

"BILA MASA PLAK SAYA JAJA KISAH ORANG?"

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Apa yang saya tulis di blog saya hasil pendapat saya. Saya tak sebut nama sesiapa pun. Saya menulis menggunakan ayat umum je. So, semua orang boleh baca dan dapat manfaatnya.

Takde niat langsung untuk menjaja kisah rumah tangga tiang seri bumbung orang. Blog saya ni pun bukan blog artis ataupun gosip-gosip. Dah dinamakan blog peribadi saya, so, banyaklah entry berkenaan pendapat saya. Tak pun tentang aktiviti yang saya rasa menarik untuk ditulis.

Persoalanannya, kenapa nak terasa plak? Dia sorang je ke yang ada masalah macam tu? Dulu pun saya pernah kena gak. Lagipun, saya menulis berdasarkan pemerhatian saya. Tak semestinya dia sorang je. Takde maknanya saya nak perhatikan dia sorang je. Ada ramai lagi yang saya boleh perhatikan. Kalau saya perhatikan dia sorang, semua entry saya ni berkenaan dia sorang je la.

Saya pun perhatikan diri saya sendiri gak. Saya tahu kadang-kadang saya pun terbabas dan tak betul. Cuma, sesetengah entry saya tu untuk mengingatkan diri saya.

Entry ni tak berunsur marah pun. Cuma nak menekankan apa yang saya tulis di blog saya ni berdasarkan pemerhatian dan pendapat saya. Takde langsung nak memburukkan sesiapa tapi memberi ingatan kepada diri sendiri dan orang lain tentang sesuatu perkara yang kadang-kadang kita tak perasan kita buat.

p/s : Daripada saya jaja kisah orang dapat dosa. Baik saya buka Francais McDonald, dapat gak income dan makan. Kan? Hehehe.

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

15 comments:

  1. kalo awk buka mcD...sy lah pembeli tegar di restoren awk...hahaha..

    ReplyDelete
  2. huhu..myb kisah yg awk share 2 terkena ngn kisah dye..dats y dye terase..xpela,,awk da explen kt entri ni..kira dye fhm la 2..huhu

    chill! :)

    ReplyDelete
  3. erkk....ada yg marah ke Nasz?..rasa cam belog Nasz ni Ok jek..takdelah pedas+sadis+panas ...

    ReplyDelete
  4. biasala manusia, bila dia makan cili rasa pedas...at least dia sedar apa perbuatan dia tu...sama macam saya, kdg2 sesetengah blogger komen tentang blog, ada teguran tu terkena btg hidung sendiri jugak...memang la kena touching, kalo tak, tak sedar diri sampai bila2..kan???

    ReplyDelete
  5. terkena batang idong tu yg terasa kut huhuhu

    ReplyDelete
  6. Ape cer bro? ada masalah sgt ker.. pedulikan je.

    ReplyDelete
  7. haha.ada yang terasa ke tu? mungkin dia makan cili lebih kot nasz :)

    ReplyDelete
  8. hehehe
    ayooooo
    ada terasa dgn pakcik ke ni....

    ReplyDelete
  9. siapa yg makan cili, dia yang terasa pedasnya... itu jer

    ReplyDelete
  10. sentap hati mak nak lettew =P




    jiran nasz,
    ana

    ReplyDelete
  11. biasa lah lam blogging ni.. ada yang sentap..

    ReplyDelete