KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Saturday, June 11, 2011

Transformers 3 : Dark of the Moon - Official Trailer 2 [HD]



Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Saja nak story tentang movie faveret saya yang akan ditayangkan pada 30hb Jun 2011 ini.  Siapa minat movie ni angkat tangan macam usop wilca..haha..

Tapi, Megan Fox tak berlakon dalam  movie ni.  So, tak pe la.  Dapat tengok robot-robot yang boleh bertransform pun dah teruja. Huhu..

Saya memang minat movie ni dari movie yang pertama hingga kedua.  Kagum dengan teknik CGI dan imaginasi pengarahnya.

Korang dah tengok belum trailer movie ni, kalau belum, tengok kat atas tu, kalau sudah, tengok gak kat tu.  Tengok trailer pun dah sempoi. Huhu..

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

2 comments:

  1. awe mmg tunggu dari tahun lepas...sbb dari thun lepas dah kuar preview dia...dan yang pasti kat wayang awe tgk!

    ReplyDelete
  2. hawa: saya feveret ni..huhu..

    ReplyDelete