KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Monday, June 27, 2011

DEPAN MATA TAK NAMPAK, DAH HILANG BARU NAK MENYESAL...

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Tajuk kali ini panjang skit. Huhu...

Saya tulis entry ni melalui pengalaman dan pengamatan saya. Biasanya kita tak nampak kepentingan orang yang dekat dengan kita.

Kita akan layan dorang dengan sambil lewa. Kita anggap dorang tak terasa bila kita abaikan. Tapi bila dorang dah tak ada sisi kita, baru perasan kepentingan dorang.

Masa tu baru nak jaga dia elok-elok. Masa tu kalau dapat peluang dia masih ada lagi, dapatlah kita jaga dia elok-elok. Tapi dia dah pergi untuk selamanya, menyesal tak sudah.

Cuba korang tengok balik orang yang terdekat korang. Ada tak?

Wassalam.

-NASZ-
Published with Blogger-droid v1.7.2

Sila Tekan Like Jika Suka

4 comments:

  1. manusia.. biasalah..
    xpenah hargai apa yang ada di depan mata..
    well.. hope as xjd mcm tu..
    as xnak menyesal kemudian hari.. huhu.. hope semua blogger pon mcm tu k.. think before its happen..

    :)

    ReplyDelete
  2. betul betul betul.
    bila takde baru tercari-cari.pastu merayu2 kembali.errrr...

    ReplyDelete
  3. btol 2 .. masa tu bru nk pkiaq pnjg...

    ReplyDelete
  4. ikhlaskan hati. :)
    klw betul nak. go on.
    klw rase x maw. benti cepat.

    ReplyDelete