Create your own banner at mybannermaker.com!

KORANG TENSION? JOM RELEASE TENSION.

Friday, June 10, 2011

SUDAH MENCECAH 100,000 ... Alhamdulillah ...


Salam sejahtera semua rakan-rakan blogger.

Alhamdulillah sebab jumlah pelawat saya telah pun mencapai 100,000 pelawat.  Huhu...

Terima kasih kepada semua blogger-blogger yang sudi melawat dan komen di blog saya yang tidak seberapa ini.  Target seterus saya adalah 200,000 pelawat.  Harap rakan-rakan blogger dapatlah kiranya membantu saya untuk mencapai target baru saya ini ye?..hehe..

Saya masih menganggap diri ini seorang blogger yang mentah dan masih banyak perkara yang perlu saya belajar dalam dunia blogger ini.  Saya juga nak ucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada semua blogger yang sudi berkongsi ilmu pengetahuan sehingga saya ke tahap ini.

Saya berharap dunia blogging ini akan terus berkembang dan dapat berkenalan dengan ramai lagi blogger-blogger di luar sana.  Mungkin boleh buat gathering or sukan antara blogger ke?..Huhu...

Sekali lagi saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kerana sudi men"support" saya dan blog saya.

(Macam tengah bagi ucapan selepas menang anugerah pulak...haha...)

Wassalam.

-NASZ-
Sila Tekan Like Jika Suka

4 comments: